Freeride/park bräda...

Freeride/park bräda...
En bräda till allt blir alltid en kompromiss...

Du måste välja, park eller inte park:

Annars säger jag som alltid, Burton Custom är den bästa allround brädan !

Freeride/park bräda...
S_92 sa:
nån som kan tipsa om en bra bräda för offpist åkning och park/jib åkning??
Det du frågar är "nån som ka tipsa om en bra ALL AROUND bräda"... o de finns hur många sånna brädor som helst...

och INNAN man postar sånna trådar får man gärna testa att SÖKA och om man nu (mot förmodan) inte hittar nåt får man ju posta en egen men glöm då inte att skriva med LÄNGD, VIKT, SKOSTLK, ÅKNIVÅ, hur mkt du åker per år och BUDGET....

hej o hå!

Freeride/park bräda...
Xavier sa:
Kan gott rekomendera den brädan då den är lätt och tål mkt och är stark som fan.

bamboo is the shit.

Finns att köpa på kahalani på östgörtagatan 20 i stockholm nästa månad antagligen.

Och priset är runt 4500 för en Arbor Element 158 cm

lycka till /Erik

Freeride/park bräda...
InZan3 sa:
Xavier sa:
Kan gott rekomendera den brädan då den är lätt och tål mkt och är stark som fan.

bamboo is the shit.

Finns att köpa på kahalani på östgörtagatan 20 i stockholm nästa månad antagligen.

lycka till /Erik
du råkar inte känna till nånstans på internet där den säljs??

Freeride/park bräda...
blizzy sa:
S_92 sa:
nån som kan tipsa om en bra bräda för offpist åkning och park/jib åkning??
Det du frågar är "nån som ka tipsa om en bra ALL AROUND bräda"... o de finns hur många sånna brädor som helst...

och INNAN man postar sånna trådar får man gärna testa att SÖKA och om man nu (mot förmodan) inte hittar nåt får man ju posta en egen men glöm då inte att skriva med LÄNGD, VIKT, SKOSTLK, ÅKNIVÅ, hur mkt du åker per år och BUDGET....

hej o hå!
ok sry för eventuell förvirring jag kan ha skapat....

jag är 173cm lång (kmr dock växa ganska mkt mer tror jag)
väger ca 65kg (kmr nog öka även där)
skostlk ligger på runt 40-43 beroende på skor
är väll sådär medel bra, om man säger så (har åk ca 5år)
åker ca 2-3 månader per år
och budgeten spelar inte så stor roll, dock helst lite billigare då jag inte är så jätte bra

hoppas att någon med hjälp av denna info kan föreslå en bra allaround bräda
thx på förhand:D

Freeride/park bräda...
jag har en sapient PNB1 som jag är hur nöjd som helst med, körde på den en säsong i whistler o den funkade riktigt bra överallt, från DJUPT puder till jibb i parken. PNB1(twin) är lite mer park o PNB2(direktionell) lite mer freeride men båda funkar bra överallt.

Freeride/park bräda...
Ekanboyz sa:
jag har en sapient PNB1 som jag är hur nöjd som helst med, körde på den en säsong i whistler o den funkade riktigt bra överallt, från DJUPT puder till jibb i parken. PNB1(twin) är lite mer park o PNB2(direktionell) lite mer freeride men båda funkar bra överallt.
vet du nån internet sida där den säljs??

Freeride/park bräda...
InZan3 sa:
Xavier sa:

bamboo is the shit.

lycka till /Erik
Det är väl koa i Element och bambu i Element Alt? Lätta är dom i alla fall.

www.boardshop.de Där köpte jag min, Duude

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp