Det du frågar är "nån som ka tipsa om en bra ALL AROUND bräda"... o de finns hur många sånna brädor som helst...S_92 sa:nån som kan tipsa om en bra bräda för offpist åkning och park/jib åkning??
Kan gott rekomendera den brädan då den är lätt och tål mkt och är stark som fan.Xavier sa:Arbor Element?
du råkar inte känna till nånstans på internet där den säljs??InZan3 sa:Kan gott rekomendera den brädan då den är lätt och tål mkt och är stark som fan.Xavier sa:Arbor Element?
bamboo is the shit.
Finns att köpa på kahalani på östgörtagatan 20 i stockholm nästa månad antagligen.
Och priset är runt 4500 för en Arbor Element 158 cm
lycka till /Erik
ok sry för eventuell förvirring jag kan ha skapat....blizzy sa:Det du frågar är "nån som ka tipsa om en bra ALL AROUND bräda"... o de finns hur många sånna brädor som helst...S_92 sa:nån som kan tipsa om en bra bräda för offpist åkning och park/jib åkning??
och INNAN man postar sånna trådar får man gärna testa att SÖKA och om man nu (mot förmodan) inte hittar nåt får man ju posta en egen men glöm då inte att skriva med LÄNGD, VIKT, SKOSTLK, ÅKNIVÅ, hur mkt du åker per år och BUDGET....
hej o hå!
vet du nån internet sida där den säljs??Ekanboyz sa:jag har en sapient PNB1 som jag är hur nöjd som helst med, körde på den en säsong i whistler o den funkade riktigt bra överallt, från DJUPT puder till jibb i parken. PNB1(twin) är lite mer park o PNB2(direktionell) lite mer freeride men båda funkar bra överallt.
Det är väl koa i Element och bambu i Element Alt? Lätta är dom i alla fall.InZan3 sa:Kan gott rekomendera den brädan då den är lätt och tål mkt och är stark som fan.Xavier sa:Arbor Element?
bamboo is the shit.
Finns att köpa på kahalani på östgörtagatan 20 i stockholm nästa månad antagligen.
Och priset är runt 4500 för en Arbor Element 158 cm
lycka till /Erik