Freeride:s Elit (fixad)
Haha kanske borde argumentera mina svar mer efter det senaste betyget i svenska ;PCarled sa:Du skall inte ta det som att jag klankar på dig, absolut inte! Det jag var ute efter är att folk inte bara skall skrika ut vad de tycker, utan ge förklaringar... Jag tyckte bara att ditt inlägg var väldigt fokuser på att få ett resultat, så att vi snabbt, snabbt, snabbt kan se vem som är bäst så att tråden kan dö...hen-ke sa:De 2 inläggen ovanför mitt inlägg med min röst hade skrivigt ungerfär lika mycket som jag men du tar mig antagligen mig som exempel för att jag är i åldersgruppen 13-15 år.Carled sa:Nej Henke, vi vill inte att folk bara droppar ur sig ett namn och gör detta till ännu en skitrolig tråd som urartar på grund av 14-åringar... Blir Freeride bättre av att vi får fram en exakt och korrekt lista över vilka som är bäst och mest? Svar kolon nej! Satsa istället på att få 2-3 meningar mer i varje inlägg så blir Freeride bättre, det kan jag lova...
Säg vilka ni tycker är bra och varför, resonera och argumentera (det kommer ni ändå behöva i gymnasiet så det är lika bra att börja öva nu...) så blir tråden fortsatt skitrolig!
Jag förstår dig helt eftersom alla här på freeride i den åldern är helt intellegensbefriade
och saknar förmåga att skriva vettiga inlägg! Det vet alla!
OT är alltid kul sålänge det har nån form av innehåll som mer än 1 person kan ha kul åt, bara man kan hitta tillbaka till tråden så småningom.
Personligen så känner jag att alla som är över 40 och skriver i forumet är automatiskt med på listan. Det krävs cohones för att göra det med tanke på hur freeride ser ut nu.
Sen har vi ju alla "experter" som kan det mesta om det mesta, typ MnO och Nojlas.
Sen så har vi de riktigt inbitna åkarna som säsongar för att: ja-det-var-ung.-14-år-sedan-de-hade-ett-boende-i-Sverige-i-mer-än-3-månader-så-Alperna-är-deras-enda-fasta-plats-i-livet. De tar även ett par nya fetingar framför pensionssparande 11 ggr av 10. Hasse tror jag är ett ganska bra exempel på detta...;-)
De andra som förtjänar en plats på listan ligger någonstans mellan Hasse och MnO, och de flesta av dem har även yttrat sig i tråden... Ingen nämnd, ingen glömd!