Freeride:s Elit (fixad)

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
JockeSki sa:
Det har aldrig varit snack om könskvotering (Drakbabis kom in på meriter). Könskvotering är för sossar. Vi är freeriders.
Det har visst varit tal om kvotering/könsutjämning (trodde du var bättre än så på att hänga med i trådarna JockeSki!).
Joye sa:
Bara för könsutjämningen så får man väl nämna HotDamnSara, men då är det fortfarande så många som har bidragit till forumet som inte har nämnts.
Inte för att jag tycker det är ett legitimt argument för att placera mig på listan, men lyckligtvis har resterande personer som nominerat mig inte dragit upp mitt kön som en anledning. Härligt att höra.

Jag får nog omformulera mig då:

Hörru Ewa, vad hände med mig?!

haha jeppenator måste ju va den största hajjkaren på den här sidan. vafaan han e ju alltid me, över allt, varesig på bilder, forum, pres. etc. etc. etc..han måste va den mest inloggade snubben på sidan.

always online, never inline

jokke_900 sa:
haha jeppenator måste ju va den största hajjkaren på den här sidan. vafaan han e ju alltid me, över allt, varesig på bilder, forum, pres. etc. etc. etc..han måste va den mest inloggade snubben på sidan.

always online, never inline
coolt av dig att kopiera junkyards slogan rätt av. OTROLIGT inovativt o orginellt. även väldigt nyskapande.

hahaha... men de känns bra att ha typ 90% av freeride i ryggen när de gäller vem som är mest aktiv på denna sida.. jag tror jag är lite smått berodende.

Om ni inte fått nån bildkommentar eller gästboksinlägg och är bekymrad över detta så är det bara att hojta till så ska det orndas :)

//Jeppenator

jeppenator: Du och jag snittar lika mycket kanske? Mitt snitt sen jag blev sjukskriven är 14 timmar om dagen.....

Skönt att man åker ner till Alperna snart så...

woho! jag är " gammaldagsspråkig! är det bra? btw, det var jag som uppfann "rookie of te year" kategorin

Senast ändrad:
jag antar att han menar att vi skriver lite gammalmodigt, typ " och det högsta hönset i hönsgården vi kallar skidvärlden är ju simon dumont"

jeppenator sa:
hahaha... men de känns bra att ha typ 90% av freeride i ryggen när de gäller vem som är mest aktiv på denna sida.. jag tror jag är lite smått berodende.

Om ni inte fått nån bildkommentar eller gästboksinlägg och är bekymrad över detta så är det bara att hojta till så ska det orndas :)

//Jeppenator
HOJT!.

"PÅSKRIFT"
hur skriver man med fläskiga bokstäver?

Senast ändrad:
Jag tycker att Centralbyrakraten borde stå med också, han har ju startat ett antal roliga och störande forum inlägg!

Vem startade ghetto is the truth tråden:D den var rolig att deltaga i:D orkar inte kolla.
men den kanske redan står

Oj, så smickrande. Jag är nog ganska så säker på att freeride.se har framkallat ett beroende hos oss aktiva, åtminstone mig ialafall!
Jag har varit rätt bra på att kommentera bilder, både gett ut rosor och ris. Sen har jag kanske inte skrivit med exakt alla på fr men om det är någon som saknar ett inlägg från mig så skriv i min GB så kommer jag åtgärda det så fort jag kan (man kan faktiskt inte vara utan ett inlägg från BigAir).

Dock saknas det fortfarande endel personer i listan, lägg till kategorin "Gamla godingar" eller något i den stilen så kan vi fylla den med dom lite äldre proskrivarna!

Gammaldagsspråkig! Ja, jävlar. Där fick man så man höll käften i flera sekunder. Fast om det är gammaldags att kunna stava till både säsong och puderekvilibrist så låt gå för den här gången. Men att Hasse ska klassas i samma grupp känns som ett hån!

Känns som om en av dom ädlaste kategorierna av dom alla har glömts bort i denna totala glädjeyra:
Prylbögar Ok, HotDamnSara, Drakbabis med flera kvinnliga medlemmar, det ordet låter lite könsrestriktivt men det låter faen så mycket bättre än prylhomosexuella eller prylflator (för jämlikhetens och ordningens skull).... Så här är mina nomineringar till Freerides prylbögstopp:
HitMe (Självklar)
MnO (Stundtals fascinerande utläggande)
Nojlas (Close but no cigar just yet. Den dagen han slutar pilla med golfklubbor på jobbet kommer han att var en klar contender, eller i alla fall en prospect.)
Hasse (Fyra par Hendryx i garderoben talar sitt tydliga språk. Om han även använde prylarna lika mycket som han skriver om dom skulle han hoppa upp ett par hack ;) Just nu alltså!)
Glisseur (Ja jag vet, det är spöstraff på att nominera sig själv, menvafan vänta en dryg vecka så får ni se varför jag ska vara med.)

Glisseur sa:
Känns som om en av dom ädlaste kategorierna av dom alla har glömts bort i denna totala glädjeyra:
Prylbögar Ok, HotDamnSara, Drakbabis med flera kvinnliga medlemmar, det ordet låter lite könsrestriktivt men det låter faen så mycket bättre än prylhomosexuella eller prylflator (för jämlikhetens och ordningens skull).... Så här är mina nomineringar till Freerides prylbögstopp:
HitMe (Självklar)
Nojlas (Close but no cigar just yet. Den dagen han slutar pilla med golfklubbor på jobbet kommer han att var en klar contender, eller i alla fall en prospect.)
Hasse (Fyra par Hendryx i garderoben talar sitt tydliga språk. Om han även använde prylarna lika mycket som han skriver om dom skulle han hoppa upp ett par hack ;) Just nu alltså!)
Glisseur (Ja jag vet, det är spöstraff på att nominera sig själv, menvafan vänta en dryg vecka så får ni se varför jag ska vara med.)
HitMe hard säger jag bara...

Glisseur sa:
Gammaldagsspråkig! Ja, jävlar. Där fick man så man höll käften i flera sekunder. Fast om det är gammaldags att kunna stava till både säsong och puderekvilibrist så låt gå för den här gången. Men att Hasse ska klassas i samma grupp känns som ett hån!

HitMe (Självklar)
Sorry att hasse kom i samma kategori. Jag vetr inte riktigt vem han är men alla ville ha med han så jag bara satte han nånstans. Vart skulle du vilja placera honom?

Ja, vi måste fan ha prylbögar också!
Hasse är en klockren favorit då han har 4 stycken Hendryxskidor. En för varje veckodag eller vaddå?

Glisseur: Du glömde alla mina andra skidor oxå. Volant Spatulan, HEAD GS, K2 Pontoon (står i Andermatt tydligen hade glömt den), ett par twin-tip (skäms lite) 3 par längd skidor. Och ja jag har svårt att använda dom nu ;) Inte så lätt med en fot bara... Och så klart du skall vara med på prylbögs listan oxå!!

//Hasse

Ewasx sa:
Sorry att hasse kom i samma kategori. Jag vetr inte riktigt vem han är men alla ville ha med han så jag bara satte han nånstans. Vart skulle du vilja placera honom?
Hasse är Hasse kort och gott. En av två användare på Freeride som förtjänar en kategori i sitt eget namn. TT är den andra.

jeppenator sa:

//Jeppenator
jag har ingen kommentar på min foton:O

Hmm nämd i samma mening som TT?? Stort!!! Och dessutom så är vi från samma ställe och gamla lagkamrater.. Låter bra Glisseur.

Men Glisseur skulle du inte ha en egen kategori som heter hur man raggar tjejer??

Senast ändrad:
"sköna personer" = ekdahl? njaaaaaa...
(förlåt ekdahl jag ska ta min mulning i wäsa)

Ewasx sa:
Hjalle_S sa:
"sköna personer" = ekdahl? njaaaaaa...
(förlåt ekdahl jag ska ta min mulning i wäsa)
jag kan filma
Och JOHAN STAHLBERG kan ge tips hur hur du kunde ha bättre inställningar fr att få rätt ljus på filmen...

JOHAN STAHLBERG ska ha en egen kategori, Freerides foto-besserwiesser!

Förresten, hur skriver man feta bokstäver, och hur länkar man en bild så att den visas direkt i forumet?

Senast ändrad:
Fet text: [ b ] TEXTEN [ / b ]

Bild: [ IMG ] LÄNKEN [ / IMG ]

Fast utan alla mellanrum!
Jaha, då fick man inviga sida 9 också....

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp