Freeride:s Elit (fixad)

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
adrenaline sa:
vafan är jag någonstans? :O
ja det kan man ju undra ( eller inte )

Mina damer och herrar, här är enligt mig freeride:s sjukaste och bästa medlemmar

Tycker du att du borde höra till dom eller?

Kan ju tipsa dom som kommer om att läsa hela tråden, den är skön..
Ja, inte många trådar som kammar ihop 10 sidor på 2 dagar!

Fluffsurfarn sa:
jokke_900 sa:
haha jeppenator måste ju va den största hajjkaren på den här sidan. vafaan han e ju alltid me, över allt, varesig på bilder, forum, pres. etc. etc. etc..han måste va den mest inloggade snubben på sidan.

always online, never inline
coolt av dig att kopiera junkyards slogan rätt av. OTROLIGT inovativt o orginellt. även väldigt nyskapande.
suck...

Waster sa:
adrenaline sa:
vafan är jag någonstans? :O
ja det kan man ju undra ( eller inte )

Mina damer och herrar, här är enligt mig freeride:s sjukaste och bästa medlemmar

Tycker du att du borde höra till dom eller?
jaa de tycker ja:P

ja tänker göra allt för att komma på listan... hehe

adrenaline: du har faktist kommit till freeride, bara så du vet!!

Personligen känner jag mig obeväm med någon typ av lista som jag verkar populär på, därför avsäger jag mig min nomination (baklängesåkare), men såsom i smmanhanget önskar jag gärna rekommendera HitMe (det var jag som slog), Mes Och ACE DEN UNGE! 53 är väl ingen ålder för en sportmössa? Hepp. När jag närmar mig 40 blir det bara blonda slingor, Porsche Carrera å gym ! Yes.

Or. NOt.

Senast ändrad:
Orka vara geek i varje tråd. Men jeppenator tar fan första platsen. Spelar ingen roll vilken tråd man är i så är han ändå där och snokar. Andra plats lätt BigAir

Fan, 9 sidor på ca 2 dagar men nu jävlar går det segt.
Släng in lite koffein!

Du, FR-Elit Rep, kanske vi kan slänga ihop en "Säg vad du vill tråd".
Alltså en tråd där man får säga precis vad man känner för just då, typ som en liten "chatt".
"Dagens Ord" eller nått, där alla FR medlemmar kunde snacka loss på kvällarna :P

bra ide felix! ^^

Men en person saknas fortfarande i listan.. mannen som gett Grillzen ett ansikte.. allas våran åre P.I.M.P: hHarlaut... han är väl freeride elit?.. hur många gånger har inte folket på freeride gått loss på hans grills.. å hur många har inte sett upp till har pga hans Cliina sw 900-1440.. han måste juh kvala in på listan under kategorin Allas Idol?

/ 1337... oj mena Jeppenator

BigAir sa:
Du, FR-Elit Rep, kanske vi kan slänga ihop en "Säg vad du vill tråd".
Alltså en tråd där man får säga precis vad man känner för just då, typ som en liten "chatt".
"Dagens Ord" eller nått, där alla FR medlemmar kunde snacka loss på kvällarna :P
Startar du tråden så! men då är ju grejen att vi lär starta en ny tråd varje kväll då den kommer bli låst morgonen därpå!haha! Och JAAA hHarlaut måste ju få en plats han med!

Ja, allas våran egen Grillzkid nr 1. borde självklart vara med, jag snackar om Henkrik Harlaut -Det var HAN och ingen annan som tog grillzeN till sverige!

Btw så har jag tagit mig friheten att starta OT-tråden.
Den funkar jäkligt bra och tror inte den blir låst!

shit tt-jonthe posar bäst.
vote fjortis på han asså

Grilz finns på speedway. gangster lr vad... höhöh

Snödjup

Tillbaka
Topp