Freeride.se sommartid?

PeAC

Ny medlem
Freeride.se sommartid?
Hallå hallå!

Nu är det ju snart sommar och alla barmarksaktiviteter drar igång. Cykling, löpning, badning, parksupning och korpfotboll. Vad är freerides plan att upprätthålla besöksantalet? Jag vet att jag tappar intresset då jag inte finner så mycket att läsa på sommaren här. Jobbigt att läsa om skidor på sommaren, suget kan bli lite för stort :)

Jag skulle gärna vilja ha lite bevakning av trailrunningtävlingar runt om i Europa samt mountainbikelopp.

Någon annan som har förslag?

Freeride.se sommartid?
Jo fast forum, jag vill ha artiklar med bilder och eventuellt filmer att följa events på. Kanske ska vända mig till en annan sida isåfall?

Freeride.se sommartid?
Gå in ner i Åka skidor träsket. Terränglöpning kan du kolla på någon annan sida. Jag vill ha reportage ifrån glaciärer och edits från sommarparker. Att man skulle kunna hålla besöksantalet uppe med hjälp av trailrunning tar jag som ett skämt, kan tänka mig att jag skulle sluta besöka sidan om dom började skriva om sådant.

Keep it real!

Freeride.se sommartid?
Trailrunning är en sport som växer otroligt mycket runt om i världen och det är ett väldigt bra sätt att hålla sig i form inför nästa skidsäsong.
Artiklar om glaciärer och sommarparker kommer ju ändå. Men det finns annat än jibbing på skidor och jag tycker det är intressantare med alternativa aktiviteter när snön inte ligger djup.

Freeride.se sommartid?
www.swebikers.se
Vi har nu fått ny layout som går på samma grund som Freeride. Där uppdateras det med filmer, artiklar och tips nästan hela tiden. Så är det mountainbike ni söker är swebikers rätt. I sommar har du ju även Åre Bike Festival uppe i åre som mycket väl kan vara värt ett besök. Åre på sommaren är en helt underbar plats.
För korpfotboll, parksupning och liknande brukar man ofta rekomendera lokala tidningen, dock kanske med olika typer av artiklar. ;)

// Fischer

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp