gustavlindskog sa:
Chilla sa:
Anledningen till att jag började åka skidor är att, när jag första gången satte på mig skidor på skidtestardagen i Orsa Grönklitt tyckte det var de roligaste jag någonsin hade gjort, jag mådde bra av det och de gav mig en positiv känsla, kan förekomma i olika former; leende, kullerbyttor, hopp, endorfiner etc. Jag hoppas och tror verkligen att det är så här det börjar för alla skidåkare. När man senare ska dokumentera skidåkningen med hjälp av film/fotokameror tycker jag att det är självklart att man ska visa det intrycket man får när man åker. Visst kan det på ett vis vara mäktigt med någon tung remix av \\\"party and bullshit\\\" men när alla, enligt mig överdriver med flygande fåglar och totalt maskerade ansikten så glömmer man bort lite av den egentliga anledningen till skidåkning, att man tycker det är roligt. Jag tycker man ska försöka uttrycka den känslan man har när man åker i filmer/bilder, inte klistra på något som man tror att alla andra tycker är coolt. Är man en \\\"true Gangsta\\\" och känner för att skjuta niggers och åka runt med pistoler och inte le en enda gång så får man väl göra det.
tack och bock
Men alltså era Gudar, simon, T-wall, all of em är thug. Och gangsta ska det vara. Så klart att the Gs get laid, som inte ni får för ni bor i ett träd uppe i varmland någonstans. Thug is the shit. Kolla på Harlaut, han är thug, nu är han en av dom bästa i världen. Vad är jeppenator(inget elakt menat), men liksom. Lägg av nu. Skippa töntig musik i era FVA-filmer. Fram med the g thang. L.A. rules bitches!
Jag har studerat dessa "gangsters". under en tid i diverse edits. jag tror att de faktiskt inte alls är Gangsta, att de i själva verket gör parodi på sig själva. Typ som att de har suttit i en källare och kommit på att de faktiskt kan vända kändisskapet till deras fördel och gett en utsida som verkar gangsta, och som de känns igen för. I någon av alla edits står en av killarna och skär lök, och med ironisk röst säger " I´m I thug, I don't cry" eller något liknande.
Så jag tror dessa "gangsters" i själva verket inte är något man kan hänga i gangstaGranen. Jag tycker verkligen att wallisch och liknande är sjukt bra på att åka, och gör bra edits. De är plagiaten av dem som jag ogillar. Där kvalitén sviker.