Frontflip med motorcykel, eller...nästan (film)

Salkley

Medlem
Tror inte att den här filmen har blivit postad förut (rätta mig om jag har fel) men det är säkert en massa som har sett den. Iaf, killen får för sig att hoppa i en foampit med sin sporthoj och resultatet blir en helt otrolig krasch, det ser fan inte verkligt ut och han borde typ ha dött :S

http://video.google.com/videoplay?docid=6698310152185556269

Senast ändrad:
kan inte se filmen men jag tror du syftar på den när han flyger över hela gropen?..
stackars han.. så jävla död han måste vara.. men han pratar väl lite på slutet så helt mosad kan han inte ha blivit..

jeppenator sa:
kan inte se filmen men jag tror du syftar på den när han flyger över hela gropen?..
stackars han.. så jävla död han måste vara.. men han pratar väl lite på slutet så helt mosad kan han inte ha blivit..
mm den är det, är ju helt galen i varje fall :D

Okej det roligaste med hela filmen är ju endå hans sköna polare. Efter provåket där killen smyger över kanten ner blans skummkuddarna ropar killen "You can go MUCH faster"..

dum i huvet:S...han va inte rädd han inte

hha, har den där filmen på dvd hemma. Travis Pastrana and the Nitro Cirkus. Rikigt jävla skön crossrulle! :D

Frontflip = streetbike Tommy.. Från travis pastrana and the nitro circus 2... =) Han klarade sig undan med typ skrapsår..

Senast ändrad:
Det där är hemma hos pastrana. Som sagt från travis pastrana and the nitro circus 2. haha fulast "aaah, my left leg. -Broken? -Worse" hahah så jävla fult:D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp