vafan snackar ni om! rev mute är kanske hur cleant som helst !midgetboi sa:rev mute är fuultartisty sa:Whuuut? det e ju asnajsAlex_Sverin sa:allt med reverse mute!!!
Påstå att älgen är ful borde innebära en banning på freeride för all framtidSvirre sa:
aldrig!! dämpa kickern och landa med bakåtvikt på platån är ju värst. overshoota är ju bara tufft =)Patriik_L sa:Kalles nya trick "flyga över landningen som fan" är lätt årets fulaste trick :D
Han i den senare filmen hade ju stavar, och det gör att hoppet automatiskt blir snyggare, eftersom hopp utan stavar är som att hoppa med blades. Eller vad tänkte du på?You-Know-Who sa:
en nohanded grab zerospin, är att man hoppar vanligt baklänges, själv tycker jag då att en sw nohanded grab zeropin är betydligt fulare, nohanded grab är en term när man inte grabar alls, för att det ska låta lite snyggareAndy_Banton sa:Hur gör man en no handed grab:P Känns rätt svårt att graba utan att använda händernaAndersHansen sa:Nohanded grab zerospin
hur tänkte du nu? en zero spin e switch från börjanOskarL sa:switch zero spin
Obs.. ironi..tysken6 sa:hur tänkte du nu? en zero spin e switch från börjanOskarL sa:switch zero spin
ursäkta mig du store jeppenator att jag inte tolkade hans ironi i och med att jag tyckte att den var så fruktansvärt tråkig...jeppenator sa:Obs.. ironi..tysken6 sa:hur tänkte du nu? en zero spin e switch från börjanOskarL sa:switch zero spin
haha sorry, blev så frestad och kunde inte låta bli!tysken6 sa:ursäkta mig du store jeppenator att jag inte tolkade hans ironi i och med att jag tyckte att den var så fruktansvärt tråkig...jeppenator sa:Obs.. ironi..tysken6 sa:hur tänkte du nu? en zero spin e switch från början
jeppenator sa:haha sorry, blev så frestad och kunde inte låta bli!tysken6 sa:ursäkta mig du store jeppenator att jag inte tolkade hans ironi i och med att jag tyckte att den var så fruktansvärt tråkig...jeppenator sa:Obs.. ironi..
Frågan är om det finns något coolare trick än det.EWmil sa:ee flygande renen eller??nån som hajjar eller?
wooooooooord!ahj sa:3 fs switch ups och landa framlänges
?? du kan inte säga att det är det fulaste man kan göra?Sakarias-Majander sa:flat 9 nosemute e inte så snyggt
hahaXDXD d e ju snyggt!! mycket snyggare än b-flip på skidor i alla fall.Florre sa:B-flip med snowboard.
Men switch Zerospin? blir inte det att hoppa rakt fram xDR-R sa:switch zerospin double uglygrab! då blire riktigt ugly, hehe...