Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var du så full redan 15.12? Va fan ringde du inte mig för?Clemme sa:öhh jag kom inte ihåg att jag la in videon på freeride. Hoppas jag inte bröt mot någon regel då får ni säga till mig.
https://vimeo.com/spatzibaSTORPOTATEN sa:Och så den naturliga följdfrågan, var hittar jag övriga bidrag?
Äh sluta va så lam nu förfan! Det är ju roligt att dricka sprit!erik_lagg sa:Full av allt utom beundran. Om 5 år kommer ni att se tillbaka på detta och skämmas. Nyktra till, dra upp brallorna och väx upp.
Endast inbjudna lag, så att komma med i ett av dom var enda sättet. Dock så var årets KaS det sista, tyvärr.assr sa:Skönt jobbat alla som ställde upp i KAS; hur gör man för övrigt för att vara med nästa år? skulle vara skönt att hänga lite runt 420 och köra lite suparåkning..
"Den som nykter och medveten droppar högsta näck däremot.."SleazyRider sa:Det finns en gräns mellan vad som är kul och vad som bara är grisigt, detta ligger tyvärr på fel sida om den gränsen.
Man blir fan lite trött av att se något som har potential att vara hur kul som helst balla ur och bara resultera i trams. Att köra JOI-kicken näck på pissfyllan ger inte ett enda hjältepoäng utan visar bara att man totalt saknar omdöme och självbevarelsedrift; för att inte tala om respekt för andra människor som vare sig man vill det eller inte påverkas av sådant skit.
För att över huvudtaget räknas som kung af någonting alls får man fan visa prov på något mer än förmågan att göra dum skit och hoppas på att man har turen att komma ner på fötter.
Den som nykter och medveten droppar högsta näck däremot..
Ja ett högt någonting blev det i vart fall..linder sa:JOI blev ju ett rätt högt drop?
Asch. Klart karln är en hjälte, det kan ju varje människa som sett hoppet konstatera. Men det blev nog lite långt, och därmed aningen platt (hård?) landning.SleazyRider sa:Man blir fan lite trött av att se något som har potential att vara hur kul som helst balla ur och bara resultera i trams. Att köra JOI-kicken näck på pissfyllan ger inte ett enda hjältepoäng utan visar bara att man totalt saknar omdöme och självbevarelsedrift; för att inte tala om respekt för andra människor som vare sig man vill det eller inte påverkas av sådant skit.
Tycker personligen att dem flesta som är med verkar tämligen potenta som skidåkare, så det kanske inte bara är tur om man kommer ner på fötterna? Sen blir det naturligtvis kanske lite klurigare med ett par ubåtar innanför västen.SleazyRider sa:För att över huvudtaget räknas som kung af någonting alls får man fan visa prov på något mer än förmågan att göra dum skit och hoppas på att man har turen att komma ner på fötter.
Den som nykter och medveten droppar högsta näck däremot..
Windstedt, Piffen, av de jag kunde känna igen säkert. Men SH, Åkarklubben innehåller väl den del kända namn?Hasse_Lindborg sa:mmm finns väl en del av sveriges namnkunnigaste skidåkare i vissa av dessa filmer eller?
Jepp, vi nöjer oss med det svaret...Hasse_Lindborg sa:mmm finns väl en del av sveriges namnkunnigaste skidåkare i vissa av dessa filmer eller?
hahahaha +1somebody sa:Äh sluta va så lam nu förfan! Det är ju roligt att dricka sprit!erik_lagg sa:Full av allt utom beundran. Om 5 år kommer ni att se tillbaka på detta och skämmas. Nyktra till, dra upp brallorna och väx upp.
det finns tekniker för att landa plattSleazyRider sa:Jodå jag är väl medveten om att många av deltagarna i KAS är både välkända och duktiga åkare. Mycket av det som är med i filmerna är också mycket riktigt bra åkning, varvat med en hel del roliga påhitt. Det har redan skrivits i tråden och jag kan inte annat än instämma. Men, och det är ett stort, men, tyvärr finns det även med en del saker som inte är roligt alls och som knappast under några omständigheter är att anse som bra åkning och det är detta jag vänder mig emot. Att utsätta sig själv och random turister för griserier och i vissa fall direkt fara är i mina ögon inte okej och inte något som jag anser att man varken ska premiera eller måla upp som koolt för yngre åkare. Och som varm anhängare av såväl öl som nakenåkning tycker jag att det är jävligt tråkigt att framtida roligheter som folk hittar på kommer att förknippas med de mindre smickrande delarna av KAS.
Länken till G.N.A.R har redan postats i tråden och KAS kunde mycket väl ha blivit lika kul det. I vissa avseende gick emellertid folk tyvärr över gränsen och drog resten av eventet med sig. Jag vill inte upprepa mig i onödan och har ingen lust att racka på killen som hoppade, han ångrar sig säkerligen så det räcker redan utan att någon mupp på ett internetforum behöver tala om det för honom och han har mina sympatier. Men sluta nu för fan att hylla honom som någon hjälte för att han gjorde något så uppenbart jävla dumt och farligt, och nej det kan nog stämma att han inte behövde hoppas på turen för att landa, han HADE en jävla tur som kunde kliva upp efteråt.
Buzz Killington
Ja du, varför använder man inte cykelhjälm? Varför använder man inte hjälm när man kör bil? Finns många svar på det.jjosefsson sa:Och varför använder man inte hjälm?
Hänger aftonbladet på Freeride? Känns som dom fiskar upp varenda skidolycka som postas på forumet!STORPOTATEN sa:
Mer troligt någon inblandad som tipsat... folk är som galna när det gäller att få vara med i tidningar och tv.Perkal sa:Hänger aftonbladet på Freeride? Känns som dom fiskar upp varenda skidolycka som postas på forumet!STORPOTATEN sa: