Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde en Bhangra från daddies i våras. Hur smidigt som helst. Jag bad dom skriva ner värdet på paketet så jag betalade 2-300kr tull+moms eller något sånt. Bara skriva det i fältet där man kan skriva övriga grejer då man lägger ordern så ordnar dom det. Slutpriset blev mer än tusen kronor billigare än motsvarande i från Sverige.jsundgren sa:Vet någon ifall det är krångel att beställa ifrån www.daddiesboardshop.com? Jag är påväg att beställa en Bhangra men undrar om det är lätt att den fastnar i tullen etc? Ifall den skulle fastna i tullen, vad blir tullkostnaderna?
Tacksam för svar!![]()
Vad är downhill för dig? För en lätt carve i 20 är inte dh.jsundgren sa:Okej, jag tackar för svar. Men jag måste ändå vara lite jobbig och undrar vilken bräda ni tycker verkar bäst för mig av bhangra och apex 37. Jag kör mainly downhill och håller på att lära mig att slida och sådant. Jag är cirka 1,85 och väger 85 kg cirkus om det skulle vara till någon nytta.![]()