Funderar på Longboard :P

linus_5

Ny medlem
Tjaa!

Vet att det finns väldigt många trådar om detta men orkar inte leta upp alla utan tänkte bara om nån kan ge ett tips på en bra bräda för en nybörjare! va inne på longboard.eu och såg att dom har rea nu:) men ja har inte en aning om vad som e bra o inte:P vill helst inte lägga ut mer än 1500 på en då ja inte vet om ja tkr det e så roligt som alla mina kompisar säger :P men kan man ens få en hyfsad bra bräda för det eller?

www.boardstore.se köpte jag min ! minns inte vad jag betta för den :S men nu har kullagret pajjat i ena hjulet.... men absolut får du en bra bräda för 1500 !

1500 är ju lite snålt... 2000 skulle jag snarare säga. Går du upp dessa 500 kr i pris får du oftast mycket bättre truckar...

Jag byggde en egen och den funkar fiiin fint (den är lite hård dock) men med sköna truckar funkar den grymt! helt klart det billigaste alternativet.. Lägg pengarna på schyssta truckar, kullager och hjul och om du tycker det e kul så kan du köpa en bättre bräda...

annars har http://www.kahalani.se/ en del schyssta grejer men priset är därefter...

Tillbaka
Topp