Det kanske var direkt vid målgången det var med Pia Nic. Kul att Reine är en bra svensklärare ;-)Carled sa:Kan det iofs. ha varit också... Men lät det som norska och inte jänkarbrytning?
Jobbigt liv...Hasse_Lindborg sa:Kan de inte starta nu... skall ju åka pic blanc ju......
Så länge Christine blir bra så är det det. Matilda var ju klar redan tidigare.burgars sa:Grattis till Matilda och jäklar vad kul nästa säsong med två svenskor på touren! För det blir väl det?
+1Berggrund sa:Så länge Christine blir bra så är det det. Matilda var ju klar redan tidigare.burgars sa:Grattis till Matilda och jäklar vad kul nästa säsong med två svenskor på touren! För det blir väl det?
Jag skulle tycker att Matilda är värd den högre poängen. Ett extra feature och aggressivare ingång till hennes mellandropp. Sjukt roligt med en svenska som bara hoppar in och visar att hon verkligen kan det här med skidor. Stort grattis.
I det här tempot hinner du snurra mer än ett varv på picen innan det blir någon action av större intresse.Hasse_Lindborg sa:Kan de inte starta nu... skall ju åka pic blanc ju......
Känns så faktiskt... Men måste få bort bakfyllan jag fick tack vare dina vänner...Berggrund sa:I det här tempot hinner du snurra mer än ett varv på picen innan det blir någon action av större intresse.Hasse_Lindborg sa:Kan de inte starta nu... skall ju åka pic blanc ju......
Åh fan, då är det alltså inte så kompatibelt med mobilen, någon som har samma trubbel?Joye sa:det körs en massa mellanklipp om åkare och teknik. Så streamen går..
Funkar fint på iPhone.Leafy sa:Åh fan, då är det alltså inte så kompatibelt med mobilen, någon som har samma trubbel?Joye sa:det körs en massa mellanklipp om åkare och teknik. Så streamen går..
Jag med... Nu jäklar är det spännande när inte Tabke fick några dunderpoäng!Hasse_Lindborg sa:Hoppas faktiskt nästan att Reine kör sin gamla linje nu istället för..... Utter har du snackat med han?
Jo då, jag pratade med han löpande. Sista klippan (den som Häusl kraschade på) var med i planeringen men han kände inte att han hade den när han kom dit. En sån där klippa med ett sånt där outrun behöver man klara i huvudet om man ska ha en chans i praktiken.Hasse_Lindborg sa:Hoppas faktiskt nästan att Reine kör sin gamla linje nu istället för..... Utter har du snackat med han?