FWT 2013 -chatten

FWT 2013 -chatten
burgars sa:
Grattis till Matilda och jäklar vad kul nästa säsong med två svenskor på touren! För det blir väl det?
Så länge Christine blir bra så är det det. Matilda var ju klar redan tidigare.

Jag skulle tycker att Matilda är värd den högre poängen. Ett extra feature och aggressivare ingång till hennes mellandropp. Sjukt roligt med en svenska som bara hoppar in och visar att hon verkligen kan det här med skidor. Stort grattis.

FWT 2013 -chatten
Berggrund sa:
burgars sa:
Grattis till Matilda och jäklar vad kul nästa säsong med två svenskor på touren! För det blir väl det?
Så länge Christine blir bra så är det det. Matilda var ju klar redan tidigare.

Jag skulle tycker att Matilda är värd den högre poängen. Ett extra feature och aggressivare ingång till hennes mellandropp. Sjukt roligt med en svenska som bara hoppar in och visar att hon verkligen kan det här med skidor. Stort grattis.
+1

Ps. Berggrund: Pyramide med Rupert snart ;) ds.

FWT 2013 -chatten
Har de sagt någon ungefärlig tid när de kommer igång igen? Streamen bara laddar på mobilen så utgår ifrån att det är "on hold"?

FWT 2013 -chatten
Seeeegt. Ska med en buss ut i glesbygden om en halvtimma, så lär väl missa spektaklet den här gången också.

FWT 2013 -chatten
Det verkar va svårt att få ner farten kontrollerat efter den klippan, samtidigt som Wille ändå såg ut att ha lite lite fart ut från klippkanten. Ajaj! Kunde ha gått värre det där

FWT 2013 -chatten
Aa synd att han inte tog sista, men tyckte att jag hörde att han sa att han var trött och inte hade orkat den. Nåt sånt iaf.

FWT 2013 -chatten
Ja nu kanske vi kan få honom att börja träna. Sjukt imponerande åkt. Synd på sista klippan men det är lätt att vara efterklok.
Jätte grattis mannen!

FWT 2013 -chatten
Hasse_Lindborg sa:
Hoppas faktiskt nästan att Reine kör sin gamla linje nu istället för..... Utter har du snackat med han?
Jo då, jag pratade med han löpande. Sista klippan (den som Häusl kraschade på) var med i planeringen men han kände inte att han hade den när han kom dit. En sån där klippa med ett sånt där outrun behöver man klara i huvudet om man ska ha en chans i praktiken.

Sen var den allmänna åsikten att han hade vunnit lätt med sin vanliga linje. Men han kände att det var dags för ett linjebyte och det är sjukt starkt gjort imho.
Sen stompade han ju skiten ur Hollywood.

Edit: Förövrigt så var Tabke verkligen inte värd en totalseger med det där fjäntåket. Han kan inte köra brant, i fallinjen eller exponerat. Den åsikten är jag inte ensam om vet jag. Sen var hans tidigare vinster rätt tveksamma tycker jag.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp