Fy på Salomon

Gutta

Medlem
Fy på Salomon
köpte ett par Pocketrockets inför en kanada resa men efter 3 veckors åkning märkte jag att det hade uppstått en mystisk bubbla i belaget framför bindningen....
skickade skidorna till salomon(17/2-03) för reklamation när jag kom hem.. och fick efter två månader tillbaka dem. Salomon menade att det var en vallningsskada vilket jag tyckte var konstigt eftersom jag inte hade vallat dem(fanns en del annat att göra som åka puder och dricka ölls). För övrigt var bubblan stenhård och inte alls som att belaget hade släppt.(hade vid det här laget köpt ett par Elan mantis777 som jag är rätt nöjd med, men att köpa ett par nya skidor är en tjock utgift för en fattig säsongare). Ringde salomon ett ex antal gånger och fick till slut skicka in dom igen. I början av maj ringde dom tillbaka och sa att dom godtog reklamationen men dom hade inga skidor att skicka till mig så jag skulle få vänta till September men fick dom nya redan i mitten av juli..... Woiippiii där står jag med ett par splitternya Pocketrockets och det är 28 plusgrader ute... hade kanske behövt dom tidigare och inge plåster på såren fick jag.... Fy på Salomon!!!!

Fy på Salomon
Nope! inte inne i lägenheten!!! hade dom på lite olika ställen men det var ingen skada som orsakas utav värme. utan en stenhård bubbla hade bildats som kärnan på skidan bubblade....

Fy på Salomon
En kompis fick samma saker och då hade han råkat ställe bräde lutad över ett element! Inte bra.... han hade samma bublor som du förklarar!
MVH
Daniel

Tillbaka
Topp