Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
running backlipBergztroM sa:Gainer?
kan ju från femmanGaass sa:från den höjden börjar det bli farligt men det beror på vad du menar med att hamna fel, ett rent magplask eller pyttelite överrotation? Har kört det från 8an, mer vågar jag inte. Känner du att du behärskar mollis så ska det inte vara några problem. Böra från liten höjd och så stegrar du uppåt emellanåt.
Orka folk som spottar i vattnet då!Bajskorven sa:Drog det igår från 10.an det är bara att stampa ifrån och spotta landningen
halvtvå på morgonen va den där kommentaren sjukt rolig.Pussss sa:Orka folk som spottar i vattnet då!Bajskorven sa:Drog det igår från 10.an det är bara att stampa ifrån och spotta landningen
Någonting säger ändå mig att du talar utifrån egna erfarenheter, menar förstås det där med pumpandet, och vill bara säga att jag finns här om du vill prata om det.true sa:Jag överroterade för nån sommar sen från 10an... Det kändes ungefär som att bli rövpumpad av en fet neger (har inte blivit det, men kan på nått sätt föreställa mig).
Men vafan, kör på. Det är ju coolt iaf.
Njäe, det var bara tanken jag fick just när jag träffade vattenytan. Jag tror ändå inte att det att det finns så stora negrer i vårat lilla land... jag menar, smärtan satt ju i i typ 1 vecka efter röv plasket.Playmate sa:Någonting säger ändå mig att du talar utifrån egna erfarenheter, menar förstås det där med pumpandet, och vill bara säga att jag finns här om du vill prata om det.true sa:Jag överroterade för nån sommar sen från 10an... Det kändes ungefär som att bli rövpumpad av en fet neger (har inte blivit det, men kan på nått sätt föreställa mig).
Heter väll också molnbergare??kumlinan sa:running backlipBergztroM sa:Gainer?
Tro mig! Det finns RIKTIGT stora "mörkhyade" i vårt land! Mötte en senast nu i sommar. Schysst var han iaf haha.true sa:Njäe, det var bara tanken jag fick just när jag träffade vattenytan. Jag tror ändå inte att det att det finns så stora negrer i vårat lilla land... jag menar, smärtan satt ju i i typ 1 vecka efter röv plasket.Playmate sa:Någonting säger ändå mig att du talar utifrån egna erfarenheter, menar förstås det där med pumpandet, och vill bara säga att jag finns här om du vill prata om det.true sa:Jag överroterade för nån sommar sen från 10an... Det kändes ungefär som att bli rövpumpad av en fet neger (har inte blivit det, men kan på nått sätt föreställa mig).
Mollbergare, ingenting annat.BergztroM sa:Heter väll också molnbergare??kumlinan sa:running backlipBergztroM sa:Gainer?