gainer från 10:An

Kumlin

Ny medlem
tänkte dra en gainer från sjuan och tioan nån som vet hur falligt det är att landa fell från 7:an och tian är det riktigt alvarliga skador från 10an så skippar jag det?

Senast ändrad:
från den höjden börjar det bli farligt men det beror på vad du menar med att hamna fel, ett rent magplask eller pyttelite överrotation? Har kört det från 8an, mer vågar jag inte. Känner du att du behärskar mollis så ska det inte vara några problem. Böra från liten höjd och så stegrar du uppåt emellanåt.

Gaass sa:
från den höjden börjar det bli farligt men det beror på vad du menar med att hamna fel, ett rent magplask eller pyttelite överrotation? Har kört det från 8an, mer vågar jag inte. Känner du att du behärskar mollis så ska det inte vara några problem. Böra från liten höjd och så stegrar du uppåt emellanåt.
kan ju från femman

Testa 7an isåfall om du kan från 5an till 100%. Egentligen är det ingen större skillnad mellan 5an och 7an så börja med det.

Pussss sa:
Bajskorven sa:
Drog det igår från 10.an det är bara att stampa ifrån och spotta landningen
Orka folk som spottar i vattnet då!
halvtvå på morgonen va den där kommentaren sjukt rolig.

OnT: Fråga din mor om du får hoppa, är svaret ja är det ofarligt och det är bara att kasta sig ut. Är svaret dock nej bör du tänka över ditt beslut igen, att fråga din far är ett bra sätt att dubbelkolla i den här situationen.

Kom ihåg, dina föräldrar är oftast äldre än du och har därmed mer erfarenhet, lyssna på vad dom säger!

Jag överroterade för nån sommar sen från 10an... Det kändes ungefär som att bli rövpumpad av en fet neger (har inte blivit det, men kan på nått sätt föreställa mig).

Men vafan, kör på. Det är ju coolt iaf.

true sa:
Jag överroterade för nån sommar sen från 10an... Det kändes ungefär som att bli rövpumpad av en fet neger (har inte blivit det, men kan på nått sätt föreställa mig).

Någonting säger ändå mig att du talar utifrån egna erfarenheter, menar förstås det där med pumpandet, och vill bara säga att jag finns här om du vill prata om det.

Playmate sa:
true sa:

Någonting säger ändå mig att du talar utifrån egna erfarenheter, menar förstås det där med pumpandet, och vill bara säga att jag finns här om du vill prata om det.
Njäe, det var bara tanken jag fick just när jag träffade vattenytan. Jag tror ändå inte att det att det finns så stora negrer i vårat lilla land... jag menar, smärtan satt ju i i typ 1 vecka efter röv plasket.

true sa:
Playmate sa:
true sa:

Njäe, det var bara tanken jag fick just när jag träffade vattenytan. Jag tror ändå inte att det att det finns så stora negrer i vårat lilla land... jag menar, smärtan satt ju i i typ 1 vecka efter röv plasket.
Tro mig! Det finns RIKTIGT stora "mörkhyade" i vårt land! Mötte en senast nu i sommar. Schysst var han iaf haha.

Till frågan, det kan svida rejält från 10an så antingen jobbar du dig upp med att börja på 7an eller så satsar du järnet från 10an ;). Good luck!

Tillbaka
Topp