Gangsta suit mössor

Gangsta suit mössor
rrrrrrrobert sa:
oh ja har varit å köpt mig en Gsuit energy :D skit god. smaka ganska Gsuit. å pigg som en Gsuit vart man också :D sen ska ja kila iväg å köpa ett Gsuit-kinder ägg som man brukar få Gsuits i, å Gsuit chokladen runt om smakar Gsuit :D sen har ja Gsuit sängställ med henrik harlauts ansikte på kuddarna :D sen har ja har lite Gsuit stickers att sälja om nån vill ha? och btw när kommer de nån Gsuit tävling ? som man kan vinna Gsuit skidor och Gsuit ställ å Gsuit stavar å Gsuit gogglar :D
hahaha humor

Gangsta suit mössor
coolbre sa:
rrrrrrrobert sa:
oh ja har varit å köpt mig en Gsuit energy :D skit god. smaka ganska Gsuit. å pigg som en Gsuit vart man också :D sen ska ja kila iväg å köpa ett Gsuit-kinder ägg som man brukar få Gsuits i, å Gsuit chokladen runt om smakar Gsuit :D sen har ja Gsuit sängställ med henrik harlauts ansikte på kuddarna :D sen har ja har lite Gsuit stickers att sälja om nån vill ha? och btw när kommer de nån Gsuit tävling ? som man kan vinna Gsuit skidor och Gsuit ställ å Gsuit stavar å Gsuit gogglar :D
hahaha humor
och g-suit hjälm? isf skulle jag vilja ha dom+ hjälmen och ett par g-suit pjäxor

Gangsta suit mössor
superunknown sa:
hahaha, vad är en åre mössa?
om du söker på "åre mössa" google så får du fram att denna typen av mössa kallas så.

R%C3%84%C3%84%C3%84TT.JPG

första seriösa inlägget i denna tråden btw?

Gangsta suit mössor
mwiklund sa:
coolbre sa:
rrrrrrrobert sa:
hahaha humor
och g-suit hjälm? isf skulle jag vilja ha dom+ hjälmen och ett par g-suit pjäxor
Men fatta att det för fan inte är roligt längre, ni är förjävligt enformiga och som sagt så är det INTE roligt.

OnT så borde du lära dig sticka/virka så kan du göra mössorna hur du vill, vips så har du en clean mössa :)

Gangsta suit mössor
varför har ingen berättat för mig att de finns massa gsuit grejer? jag har bara sätt skidstället, som förövrigt är sjukt snyggt!!

Gangsta suit mössor
Det blev lite drygt efter brödrosten "/ men det finns juh fler färgade garner satt du kan juh virka en egen mössa med ett röd vitt garn ;) har dock för mig sen min morsa gjorde en åre mössa till min brorsa att de e nått specielt garn. typ det är variabelt i tjoklek ;) haha vet inte hur jag ska förklara ;) annars kan du juh beställa en sån här mössa
img_product_tuque_corn.jpg
den vita skulle juh passa gansk bra till g-suit tror jag ;)

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp