Gjort något nytt trick i år?

Michael-G

Ny medlem
Halloj!
Tänkte det skulle vara riktigt roligt att höra om ni klarat av något nytt trick som ni inte klarade av förra säsongen!?

Jag har tex lärt mig att köra pretzel på rails, "mycket nöjd"

Drog dock inte upp tråden bara för att skryta om att jag har lärt mig de, vill så klart veta vad ni har presterat!

/tack

Senast ändrad:
jao jag har också nött rails.. typ snurrar höger å vänster upp å av.. lite kringlor å sånt sitter ju också..

alltid kul att utvecklas med sin egen åkning.. det är ju de som får en att vilja fortsätta åka å lära sig ännu mer?

:)

Ja, one foot rail lyckades jag med :)
men backflip och frontflip är mina största mål för den här säsongen, jag började jibba å sånt förra året så...

SverigeTomten sa:
Ja, one foot rail lyckades jag med :)
men backflip och frontflip är mina största mål för den här säsongen, jag började jibba å sånt förra året så...
Började också köra förra året.. Men trors de så har jag en riktig lång önskelista! :)

vet inte om jag säger de rätt men jag klarade 270 upp snurra 360 och landa rakt på en bred box som va låg.

ja e skit nöjd för ja har lärt mej en massa mer nu bara när vi har ett hopp på gårn hemma bara innan alla skidbackarna ahr öppnat än va ja gjorde hela förra året. ja har gjort frontflip och sideflip typ. åsså massa rail grejer ja har alltid sugit på å rejla men de tar sej. hahahha byeeeee

bättre rail åkning och kanske lincoln :)
sen så sa jag nöta snurrar med olika grabs, typ mute

Senast ändrad:
fan va nice med ännu en tråd fylld av lögner och fantasier! det ska bli intressant att iakta sagorna om alla de påhittade trick som en del klarat av :)

cork7,cork9,flatspin5,flatspin7,frontflip,dubbelfrontflip,

Senast ändrad:
victorsallander sa:
H-T sa:
fan va nice med ännu en tråd fylld av lögner och fantasier! det ska bli intressant att iakta sagorna om alla de påhittade trick som en del klarat av :)
varför skulle nån ljuga ? själv lärde ja mig dj flipp, före jon också om ni undrar
sant i o för sig, men liksom, jag skulle jättegärna ljuga för o verka kool för dom stora killarna asså. du vet liksom...

FAN VA KOOLT MED DJ FLIP!!!!!!!!

Jag har själv utväcklats mycket på rails. inte hunnit hoppa. I år har jag lärt mig typ allt ja kan på rails. 270 up-swup-swup-270 som bäst.. men mkt annat. kringlorna som ska nötas nu--

Misslyckade sideflip och misty försök med rygglandning........ Det kan tyckas riktigt bra jobbat att landa cleant på rygg men jag verkar ha en naturlig fallenhet för det.

Jag ska själv satsa på 540 i vinter då jag lärde mig 360 förra året........
Känner mig lite dålig när alla snackar om flips

jag har lärt mig frontflip, en halv sideflip och cork 5 :D det är betydligt bättre en förra året!:D

Tillbaka
Topp