Gjort något nytt trick i år?

Gjort något nytt trick i år?
har satt cork 5 rev tail i ett litet hopp ( man kan inte komma runt mer än 540 i det )
 
Gjort något nytt trick i år?
har inte kört nåra skis alls för säsongen än men i år trycker ja till med mer rails, backflip å 540 som mål
 
Gjort något nytt trick i år?
pretzels, 270 upp 270 av, broken leg, one foot, 270 upp onefoot på rail. frontflip, 720 och nästan bio 5
 
Gjort något nytt trick i år?
har väl typ nött en hel del på rails, började jibba ifjol så, men de ska väl bli grabs med olika rotationer.
 
Gjort något nytt trick i år?
sträckt backflip ^^ kommer bli massor med grabs sen också .. men det har man ju inte hunnit med
 
Gjort något nytt trick i år?
nya trick den här sässongen:
Pretzels
360 sw up på box
450 up på box
900
cork 540 (det var inte meningen att göra cork, men det blev det endåXD)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp