glider parketgolv?

glider parketgolv?
det måste det väl göra? det enda jobbiga är att det kanske flisar sig som attan om du hugger en endå gång!

Senast ändrad:
glider parketgolv?
hmm, ja vet inte men ja skulle tro de, men de låter lite väl dyrt va?
annars är ju vanligt hårdplast eller liknade bra, de kanske du kan få på tippen..

glider parketgolv?
aa vet :D men asså vi har fått nytt golv hemma och då slängde vi ut det gammla kanske ska ha det på boxen :P fast illa om det hugger men ska ha stål lister på sidorna så det blir lixom bara ansträngande om man gör 180 upp tex så det borde juh funka XD var lite otydlig när jag skrev ;) men ville bara höra att det funka =)

glider parketgolv?
hm, ja det lär det väl göra men om du inte har parkettgolvet hemma utan ska köpa det så har jag ett bättre tips. har precis byggt klart en box som ska provköras imorn, skivan uppepå är någon skiva som vi grejade på tippen häromdagen och jag tror den kommer glida som fan. någon gammal köksskiva.. så kolla på tippen om det nu inte är så att ni, dina föräldrar har lagt nytt golv hemma så det blev en del över eller något liknande så åk till tippen o kolla, finns fett me skivor som e gratis. :)

nytt golv hemma såg jag nu.

Senast ändrad:
glider parketgolv?
Trä mår inte så bra av att bli blött. Ett parkettgolv är inte anpassat för väta, man brukar som bekant inte lägga parkett i badrum.

Men prova kan man ju, lycka till!

glider parketgolv?
Det glider bra men går sönder nästa på en gång när man har stålkanter. Satsa på någon hård plast istället, t,ex Hockeyrink!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp