Gnu Zoid

Gnu Zoid
Beställde en nu från Blue. Tror verkligen på den modellen. Återstår att se vad den går för i Pist. Tror det kan vara en mysig cruiser. Perfekt kombo för min övriga quiver Slash Atv ( aggressiv ) och min Camel toe ( effortless good stuff )Ska dra till Hintertux skiftet Oktober/November kan hojta vad jag tyckte då =).

Gnu Zoid
Jag har nu kommit hem från Hintertux och kan lätt säga att Zoid gav mig kramp i smilgroparna. Aldrig någonsin har det varit så kul att cruisa pist. Man har verkligen en surfkänsla som är extremt kul.

Puder fanns inte när jag var där men kan tänka mig att den är fantastisk i pudret.

Om ni har möjlighet att pröva den här brädan gör det! Ni kommer inte att bli besvikna.

Gnu Zoid
Jag är 179cm lång och väger ca 80kg. Skulle säga att den är 7 av 10 i flex ungefär. Brukar normalt köra 156-159cm brädor plus minus 5cm beroende på modell. Jag tycker att 158cm var alldeles lagom för mig i alla fall. Bredden var också superbra 25,5cm då jag har size 10 (28cm) boots brukar normalt gilla 25,1-25,6 i midja. Skulle inte vilja ha den i någon annan längd.

Tillbaka
Topp