FilipEricsson
Ny medlem
go pro camera
hejsan vet någon vart man kan köpa go pro camera till bra pris. kommentera gärna. mvh ericsson/filipjibb
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vad är ett bra pris då? 200 spänn med alla tillbehör, fem batterier och sju minneskort à 32 gb?filipjibb sa:jag har letat som fan efter go pro på google men jag frågade om ni viste vart man kunde hitta cameran.TILL BRA PRIS
1+Lee-nus sa:vad är ett bra pris då? 200 spänn med alla tillbehör, fem batterier och sju minneskort à 32 gb?filipjibb sa:jag har letat som fan efter go pro på google men jag frågade om ni viste vart man kunde hitta cameran.TILL BRA PRIS
jag frågade vad som var ett bra pris, det har du inte svarat på. vänligen återkom när du tagit din medicin.filipjibb sa:tror du själv att jag menar 200 spänn!!!
Alla gamla rävar skriver ju bara "sök" i varje ny tråd, istället för att besvara på några frågor...linder sa:tråden borde låsas och trådskaparen borde varnas ...
2. Forumets regler
2.1 Innan du skriver
* Sök igenom forumet så att ingen redan har ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.
Finns en officiell tråd angående GoPro där alla frågor skall ställas, sen att särskriva GoPro är ju bara ännu värre :/
Jag säljer min GoPro HD Helmet Hero för runt 2300kr nu. Annonsen är snart ute på blocketfilipjibb sa:hejsan vet någon vart man kan köpa go pro camera till bra pris. kommentera gärna. mvh ericsson/filipjibb
ett tips är att vänta till GOPro 2 kommer. den har släppts i USA och kommer förmodligen snart att släppas i Sverige. den kommer kosta like mycket son 1:anfilipjibb sa:hejsan vet någon vart man kan köpa go pro camera till bra pris. kommentera gärna. mvh ericsson/filipjibb
Älskar att du inte har någon koll alltså :Dnisse530 sa:ett tips är att vänta till GOPro 2 kommer. den har släppts i USA och kommer förmodligen snart att släppas i Sverige. den kommer kosta like mycket son 1:anfilipjibb sa:hejsan vet någon vart man kan köpa go pro camera till bra pris. kommentera gärna. mvh ericsson/filipjibb