go pro camera

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

FilipEricsson

Ny medlem
go pro camera
hejsan vet någon vart man kan köpa go pro camera till bra pris. kommentera gärna. mvh ericsson/filipjibb

go pro camera
Beror säkert på lathet, varför göra det själv när någon annan kan ta fram informationen åt dig :P

go pro camera
Kolla in den nya Contour Roam, har använt båda och tycker Roam'en är helt löjligt mycket bättre och smidigare än Gopro!

go pro camera
skont, fullt marknadsforingskrig i den har traden nu alltsa.
edit: kan val lika garna saga att jag har en jag kan salja, till betydligt battre pris an bade cykloteket och intersport, om nu ts vill ha en.

Senast ändrad:
go pro camera
jag har letat som fan efter go pro på google men jag frågade om ni viste vart man kunde hitta cameran.TILL BRA PRIS

go pro camera
filipjibb sa:
jag har letat som fan efter go pro på google men jag frågade om ni viste vart man kunde hitta cameran.TILL BRA PRIS
vad är ett bra pris då? 200 spänn med alla tillbehör, fem batterier och sju minneskort à 32 gb?

go pro camera
tråden borde låsas och trådskaparen borde varnas ...

2. Forumets regler

2.1 Innan du skriver

* Sök igenom forumet så att ingen redan har ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.

Finns en officiell tråd angående GoPro där alla frågor skall ställas, sen att särskriva GoPro är ju bara ännu värre :/

go pro camera
linder sa:
tråden borde låsas och trådskaparen borde varnas ...

2. Forumets regler

2.1 Innan du skriver

* Sök igenom forumet så att ingen redan har ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.

Finns en officiell tråd angående GoPro där alla frågor skall ställas, sen att särskriva GoPro är ju bara ännu värre :/
Alla gamla rävar skriver ju bara "sök" i varje ny tråd, istället för att besvara på några frågor...
O det gäller ju även ämen som inte hittas vid en sökning också.....

Börjar bli lite tråkigt :/

:P ;)

go pro camera
Fast det som frågan handlade om är ju att han vill att andra ska söka åt honom för att hitta bästa priset för att han inte orkar/vet hur man gör? :rolleyes:

edit: sen står det ju även i reglerna "Läs klistrade trådar i forum du tänkte skriva i." och den officiella tråden är klistrad och där i står det vart man kan hitta billiga gopros.

Senast ändrad:
go pro camera
Om min brorson på 8år klarar av att använda Google så borde väll filijibb 13år också kunna göra det:lol:

Efter att ha fått svar på sin fråga så borde man åtminstone kunna uttrycka sin tacksamhet för att man fått hjälp? Istället för att klämma ut sig "den här tråden vart ju så seriös!!!!!!!!".

go pro camera
filipjibb sa:
hejsan vet någon vart man kan köpa go pro camera till bra pris. kommentera gärna. mvh ericsson/filipjibb
Jag säljer min GoPro HD Helmet Hero för runt 2300kr nu. Annonsen är snart ute på blocket ;)

Senast ändrad:
go pro camera
filipjibb sa:
ett tips är att vänta till GOPro 2 kommer. den har släppts i USA och kommer förmodligen snart att släppas i Sverige. den kommer kosta like mycket son 1:an

go pro camera
nisse530 sa:
filipjibb sa:
ett tips är att vänta till GOPro 2 kommer. den har släppts i USA och kommer förmodligen snart att släppas i Sverige. den kommer kosta like mycket son 1:an
Älskar att du inte har någon koll alltså :D

GoPro HD Hero 2 finns redan i Sverige så du behöver varken vänta eller hoppas på att dom förmodligen kommer släppas snart utan det är bara gå in på lifeonaboard.se och beställa ... http://www.lifeonaboard.se/go-pro-hd-hero-2--p-286-c-138.aspx

go pro camera
Min gissning är att GO Pro 2 kommer att ligga kvar på 3499 fram till jul. åtkomsten är visst begränsad tillen början

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp