Göra halv bräda till något skoj

Hanke

Medlem
Sitter på en halv bräda efter en liten incident i den norska skogen förra året, då det kanske gick lite för snabbt. Som tur var, var det ingenting utöver brädan som bröts... Så nu sitter jag som sagt här med en halv snowboard och tänkte att det hade varit kul att göra något kul med den. Det finns dock, minst sagt, mer kreativa själar därute i stugorna och det är er jag vänder mig till. Någon som har några roliga tips på vad man kan hitta på?

Det finns ju massor med kul att hitta på. Limma på en träyta på ovansidan och använd den som skärbräda att servera ostbrickan på. Köp ett urverk och gör en klocka av den. Såga ut ett hantag i toppen och montera remmar på den och sy sen en tygpåse som du kan skruva på och omvandla det till en väska och/eller ryggsäck. Vad kan man mer hitta på...
Såga ut ett fyrkantigt hål och använd det som ramen till ditt favoritfoto.
Gör ett tidningsställ av delarna: http://i180.twenga.com/hem-och-deko...dningsställ-i-trä-tp_8231084576139101104f.jpg

Stall

Sätt ena halvan istället för framhjulet på en cykel, och andra halvan istället för bakhjulet!

Tillbaka
Topp