Corin
Aktiv medlem
Grön vinter?
Nordamerika?chrtur sa:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nordamerika?chrtur sa:
Jo med en italiensk hemside adress så att...GOS sa:Nordamerika?chrtur sa:
Kallar du mig för Smultron ? : Ialmerforce sa:känns ju sådär när smultronblomman börjar växa igen såhär i november....,
hahaha njaaaaaa.6blomman7 sa:Kallar du mig för Smultron ? : Ialmerforce sa:känns ju sådär när smultronblomman börjar växa igen såhär i november....,
Från parkeringen vid 2100 m så börjar snön och man kan åka utan problem från 2300 m och uppåt där vi var....självklart är det för varmt överlag så vi får nog vänta lite....men vi hade dock kul!stoof007 sa:På vilken höjd skedde detta Chrtur?
Vintern har inte varit såhär sen sen 40-talet, enligt några gamla samegubbar. I alla fall i Västerbottensfjällen.k2vilkor95 sa:vintern är inte sen den har bara varit tidig 2-3 år tillbaka, lugna er snön kommer!:D... hoppas jag
De "snea" vintrarna har tydligen inte varit så här sena de heller. Det var då på 40-talet, då kom det ingen snö förrens i februari, och inte så jättemycket. Men sen vet man ju aldrig med gamla människor, de vet mycket, men blandar lätt ihop det de vetKula82 sa:Det stämmer inte, iaf inte i åre och statistiskt och historiskt sett så har det varit just dessa "sena" vintrar som har varit de kallaste och snörikaste. så ännu en gång.
vintern/snön kommer. ta det lugnt...det blir alltid vinter i det här landet.
jajemän! sitter och njuter av utsikten genom fönstret!Helldude sa:Snökanonerna går i Hemavan...
JAAA!!tompelompe sa:Snöstorm i norra sverige på söndag :D
Äntligen.Helldude sa:Snökanonerna går i Hemavan...
Får väl försöka övertyga den globala uppvärmningen om den saken och dess effekter på nederbörden. Visst har det varit pissvintrar förr om åren med men vintern är väl inte lika garanterad nu för tiden.GOS sa:Verkar bli sämsta någonsin. Förhoppningsvis gör det att chansen för en grym vinter nästa år blir större.
Jag gick i jeans när det var -30°ctompelompe sa:Tar på mig långkalsonger idag så nu har vintern kommit officiellt till Stockholm