Gruppköp av skidor från DPS

Någon som vet vad priset för 112 hybrid kommer hamna på i butikerna? (jag kollar på dig nojlas)
Har blivit väldigt intresserad av dessa skidor men är det någon som kan rekommendera en bindning till dessa?
Åker 50/50 pist och offpist men med ambitionen att öka åkning i offpisten, kommer även spendera några månader i Kanada nästa år :)

eriklarsson15 sa:
Någon som vet vad priset för 112 hybrid kommer hamna på i butikerna? (jag kollar på dig nojlas)
Har blivit väldigt intresserad av dessa skidor men är det någon som kan rekommendera en bindning till dessa?
Åker 50/50 pist och offpist men med ambitionen att öka åkning i offpisten, kommer även spendera några månader i Kanada nästa år :)
Hmmm, mellan tummen och pekfingret är rek utpris ca 7500 utan bindning, men butikerna kommer säkert köra något paketpris med bindning kan jag tänka. Du får nog snacka med närmaste butik här.
Har de inte hybrider hemma så kommer tillgången i år vara väsentligt bättre än förra året hos DPS, så det ska inte vara några problem med att få tag på ett par. (I alla fall inte under början av säsongen)

Gillar att den här tråden sakta men säkert börja likna en tämligen populär tråd från säsong som gick, gillar det starkt!

jjosefsson sa:
Tyvärr fanns det inte möjlighet att göra ett gruppköp men en pre order genomfördes och det finns ett par DPS Wailer 112 Hybrid (190cm, gula) som snart kommer gå ut för försäljning om du vill ha första tjing?

Vänliga hälsningar

/Jens

Tillbaka
Topp