Grym snowboard tjej 6 år gammal (sjukt)

Sback

Medlem
Fan och jag som trodde att jag var bra på snowobard. tjejen är fan 6 år gammal,
nästa Shaun White kanske?

Senast ändrad:
sjukt duktig tjej! kul att det finns duktiga tjejer också! =) hon kan dock finslipa lite mer på hoppen..

face-plant sa:
såå bra! men hon äger inte Eric Norrlander! därimot äger hon mej på snowboard...
klart om fan att hon gör! hon va dels 2 år yngre, vet att de står att eric är 7 på hanns sida men han har fan varit 7 enda sen han blev medlem och de har han varit i ett år nu :/ hon var ju sjukt grymm hon körde ju 270 upp, sw on, sw upps, 270 offs och switch offs + att hon kunde hoppa i hyffsade hopp... inget illa ment mot Erik men hon äger ju honom ganska hårt

Senast ändrad:
hahaa grabbargrabbargrabbar... hon gan gå j*vligt långt bara hon ids hålla på ? :P:P =D=D

skiit!! :P

lexi ska vara min nya tjej, det har jag bestämt mig för^^
ska vara ärlig hon e bättre en mig i parken :P (gråter lite för mig själv)
men skulle personligen sponsra lexi för att det ska gå bättre för henne.

ps: lärde mig gå vid 4års ålder :D visste inte ens vad skidor va när jag var 8år :D

mvh//
wolwerin
keep the glass half full

Senast ändrad:
face-plant sa:
såå bra! men hon äger inte Eric Norrlander! därimot äger hon mej på snowboard...
hon äger eric så jälva hårt.. han raliar ju inte ens på sidan när han railar, så köra han bara på boxar och rakt fram, och sen sätter han typ 180

wolwerin sa:

ps: lärde mig gå vid 4års ålder :D visste inte ens vad skidor va när jag var 8år :D

mvh//
wolwerin
keep the glass half full
gå vid 4 års ålder?
wtf? man lär sig ju vid 1 år typ=/
skit duktig tjej btw;)

Senast ändrad:
wolwerin sa:

mvh//
wolwerin
keep the glass half full
Du är lite efter va :)

Det tog ju några år för dig och lära dig svänga läste jag också eller? =)

JonathanO sa:
face-plant sa:
klart om fan att hon gör! hon va dels 2 år yngre, vet att de står att eric är 7 på hanns sida men han har fan varit 7 enda sen han blev medlem och de har han varit i ett år nu :/ hon var ju sjukt grymm hon körde ju 270 upp, sw on, sw upps, 270 offs och switch offs + att hon kunde hoppa i hyffsade hopp... inget illa ment mot Erik men hon äger ju honom ganska hårt
7 år är den lägsta åldern som går att va på freeride. Jag läste iaf att eric skrev att han va yngre men det gick inte o skriva.

Tillbaka
Topp