Guldpjäxan 2006

TVAre

Ny medlem
Guldpjäxan 2006
På fredag klockan 20:00 är det stor filmgala på TV-åre.
I amatörfilmstävlingen guldpjäxan delar vi ut priser för
mer än 100.000 sek.

Titta om du är i Åre och glöm inte att börja filma till
guldpjäxan 2007.

MVH TV-Åre

Guldpjäxan 2006
Vore riktigt roligt att kunna se på bidragen på TVÅs hemsida tycker jag.

Guldpjäxan 2006
Haha fan vad skön sändning! Folk som håller på och krockar med kameran o grejer...

"Oj jävlar här vare rundgång!"

Men det var rätt som vann.

Guldpjäxan 2006
"En film om hur man gör en film" av Johan någonting vann guldpjäxan. "Enjoy" (Splendid productions!?)kom 2a tror jag, och "Jag är en jibber" (extremecover) 3a

Senast ändrad:
Guldpjäxan 2006
En film om en film. Var sjukt bra. Nån som vet om det kommer en "Långfilm"?.... har för mig att snubben var från GBG också gör ju inte saken sämmre direkt!

Guldpjäxan 2006
Är det ingen som vet var man kan ladda ner och se på bidragen?
Eller hemside adresser till dom som gjort filmerna?
Tack på förhand.

Guldpjäxan 2006
hej. vi vann guldpjäxan ;)
och det kommer att komma en film i höst, håll koll på min sida(NovaFilms) här på freeride efter trailer, länk kommer inom 2 veckor!

pz
/ Johan, Nova Films

Guldpjäxan 2006
emil forss, jim johansson, lasse illis, johannes andersson, kristoffer edwall, rasmus hammar, jocke tidstrand, jesper guldbrand var nog dom som kom med...och jag då såklart, fast jag pratar ju mest :)

vi hade inget material från åre, så jag tror nog inte det spelar så stor roll ;)

Guldpjäxan 2006
såg att ni hade en hel del från sälen faktiskt i eran rulle nova..
Tror inte en tävling kan inrikta sig enbart åp en ort, om det nu inte filmen ska användas i PR syfte för orten i fråga.. Men nu är inte guldpjäxan en sådan tävling så då lär det inte spela roll om det är inspelat på bakgården eller i whistler..

Guldpjäxan 2006
Glöm inte bort att filma till Guldpjäxan 2007 nu allihop!
Sist var det 100 000 i priser, bla en redigeringsdator med tillhörande avid, värt ca 35 000

Guldpjäxan 2006
Will do, will do... När är det den brukar avgöras, och när ska materialet vara inskickat..?
Ungefär hur långt innan lixom?

Tillbaka
Topp