Haglöfs Ryggsäckar

ssss

Ny medlem
Haglöfs Ryggsäckar
Tja

Tänkte höra om ni vet nåt om Haglöfs dagsturryggsäckar förkommande vinter. Måste beställa ganska snart och har bara sätt dem i katalogen. Brukar deras mer avancerade ryggsäckar vara bra? Vet ju att tighten är sjukt stabil men.. Sen undrar jag lite vad som är en bra storlek på en dagssäck, håller inte på och klättrar så mycket, utan vill nog mest ha plats för ett par stighudar, lite extrakläder, och kanske lite matssäck.

Haglöfs Ryggsäckar
Hej! jag hadse en Haglöfs HIC ryggsäck, den var nå DJÄVULSKT bra och satt svinbra fast, man tänkte inte på att man hade rygga för den var så smidig, jag fick i termos, kamera googles å allt det där! det gick tillomed att spänna fast mina skidor på den! men kanske för att mina skidor bara är 151 cm långa :P men den var svinbra asså! men en dag när jag gick in i matsalen tog jag av ryggan å hängde den utanför, DET gör jag alldrig om! efter en halvtimme hade nån snott den! "om du läser dettta du som tog den så kom ihåg att får jag reda på vem det var slår jag ijäl dig om jag ser dig" men hursom helst den är fett bra http://www.haglofs.se/produkter/ryggsackar.asp?lang=sv&CatNr=350#

Haglöfs Ryggsäckar
Jag säger bara boblbee. De e fräcka ryggsäckar. Har ett par sånna. Känner ägarna av det. Tillverkas där jag bor också.

Haglöfs Ryggsäckar
Föresten?

Tänkte ta och fjällvandra nästa år istället för mina vanliga fiskerutter vägen västerut. Någon som kan rekomendera en hyfsat stor och stabil ryggsäck?

Min gamla 90l saknar vissa modernigheter som ryggtjusterare vilket skapar en plåga för ryggen, men litrarna känns okey för det är oftast jag som bär (tältet, trangia-köket osv.)

Haglöfs Ryggsäckar
Säger bara Norröna Synkron 80 bättre säck for du inte, försök att hitta förra åretsmodell grymt mycket smidigare å inte så jäkla ful...

Tillbaka
Topp