Menar du kalorier och sånt, eller pigghet? För mat och kolhydrater och likande är ju inget problem, sömn är en mental grej, det är i huvudet det börjar spöka efter några dygn...felix sa:Är verkligen långpromenader i natten så jäkla bra som någon sa? Då gör man ju av med energi...
lyssna på grabben som bara sitter hemma :Pjibbkrille sa:Gå ut å gå, kolla film, sitt på freeride.. RUNKA!!
Annars avråder ja er från att göra det. Kraftig sömnbrist kan leda till sjuka grejer asså, om du bara visste:P
Jag blir helt fuckad i huvet av bara 1 natt utan sömn.. Klarar verkligen inte av det. Mår skit.
haha oh fan! har några polare som varit uppe typ 4-5 dygn och dom var helt förstörda efteråt. men du har redan slagit dom i alla fall! keep it upHeaton sa:är nu inne på 6e dygnet^^
Får man fråga vrf? För du kan ju onekligen inte tycka det är roligt att hålla sig vaken i 6 dygn?Heaton sa:är nu inne på 6e dygnet^^
Ja men typ, man blir ju trött av att anstränga kroppen och det gör man väl vid långpromenader?Carled sa:Menar du kalorier och sånt, eller pigghet? För mat och kolhydrater och likande är ju inget problem, sömn är en mental grej, det är i huvudet det börjar spöka efter några dygn...felix sa:Är verkligen långpromenader i natten så jäkla bra som någon sa? Då gör man ju av med energi...
hahah sant, jag skulle dyngna tredje natten i rad igår, fan vad jag failade!! xDM_L sa:se till att sängen är utom räckhåll!
lyssna på Kim! Har hört att han hållit sig vaken 8 dygn i sträck! Bara för att han inte hade nått att göra.. :SKINK sa:drick inte många burkar av eneridryck, ett fåtal burkar går men inte många !, man blir hypad ett tag sen blir man jävligt trött ,kan jag säga av egna erfarenheter, skaffa en påse chips och ät ett itaget. Lyssna på musik och spela wow, de funkar!!lycka till![]()
nä nu myttar du juKruxelidux_ninjamaster sa:lyssna på Kim! Har hört att han hållit sig vaken 8 dygn i sträck! Bara för att han inte hade nått att göra.. :SKINK sa:drick inte många burkar av eneridryck, ett fåtal burkar går men inte många !, man blir hypad ett tag sen blir man jävligt trött ,kan jag säga av egna erfarenheter, skaffa en påse chips och ät ett itaget. Lyssna på musik och spela wow, de funkar!!lycka till![]()
Vääldigt viktigt att ni äter ETT chips i taget, annars slår det lätt slint!
Sen äre cleanare att spela counterstrike mot botttar!!
klassiker...i lumpen är tipset att sitta på ett T gjort avtvå vedträn...samma sak. balanshållning!tittti540 sa:när jag är på lan brukar jag sitta på ryggstödet på stolen och ha fötterna där man sitter för då koncentrerar man sig på att inte ramla ner så då blir man pigg!!!!