Hållbara skistops

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Michael-G

Ny medlem
Hållbara skistops
Vet inte om den här tråden har legat uppe förut.. hittade iaf ingen.

Förra året så gjorde jag en jäkla stor investering på Skistops.. dom gick av hela tiden.
Nu undrar Jag om det finns Bindingar med hållbara skistopers som inte går sönder stup i kvarten.. För något måste väll dom komma på?

tack för mig!

Hållbara skistops
Mina gick också sönder hela tiden, jag blir galen.. finns det inga hållbara ski stops! För man får ju inte köra utan för liftvakterna.. och man orkar ju inte hämta dom om man skulle tappa

Hållbara skistops
Vad menar du nu? Att topparna går sönder eller vad?

//H

Hållbara skistops
Precis, dom böjer sig och håller på.. Försökt fixat själv ett antal ggr.. men det går tamefan inte =/

Hållbara skistops
salomon har ju ganska hållbara bindningar vad jag vet...

Hållbara skistops
snor tråden lite... jag har precis köpt k2 silencer med marker 11 och alla säger att skistoppern går sönder hela tiden.. HUR går den sönder?

Hållbara skistops
marker, hah de förklarar sakern deras 11 och 12 free är ju kända för å pajja hela tiden.. köp inte sånna för guds skull..

jag har ett par look px 12.. kört med dom 2 säsonger och alldrig krånglat.. kostar då lit emer än marker men så värt pengarna, gå till en skidshop du kan lita på och fråga kunnig personal

Hållbara skistops
ja fan va vi har pillat med pajade skistoppers du å ja micke blir så trött på dom jävla 11orna hahamen men har beställt nya skidor å så klart att de e 11or på dom me

Hållbara skistops
WilleSkoglund sa:
ja fan va vi har pillat med pajade skistoppers du å ja micke blir så trött på dom jävla 11orna hahamen men har beställt nya skidor å så klart att de e 11or på dom me
haha, jodu.. snacka om att vi har hållt på och pilla :p.. blir nog ett par nya tills vinter i vilket fall :)

Hållbara skistops
Mickegustafsson sa:
WilleSkoglund sa:
haha, jodu.. snacka om att vi har hållt på och pilla :p.. blir nog ett par nya tills vinter i vilket fall :)
Yes fujative 0708 ffs skit sköna kan inte släppa dom

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp