Halsvärmare

Halsvärmare
polar buff har jag. fleece i ena änden och syntet i andra. riktigt skönt att kunna välja mellan kallt och varmt!

Halsvärmare
Köpte en sån här från Houdini förra året - mkt bra!
Grymt härligt material och bra stetch - även i sömmarna.
Går att köra som mössa/pannband också om man nu vill det.

Halsvärmare
I backen är det nog Buff som är bäst www.buffsverige.se, om du bor runt omkring Linköping så ligger deras lager där. Om du letar efter något som man kan ha på stan så finns det en del på Jack and Jones.

Halsvärmare
pege sa:
jag köpte av en här på fr för 70 spänn! fett värt
En hel här?
Hur kan en hel armé ha en gemensam FR-profil?
Och hur kan en här ha EN enda halsvärmare över? Man kan ju tänka sig att det kan komma till användning i en här, då en här består av ganska många människor. :rolleyes:

Halsvärmare
Nojlas sa:
pege sa:
jag köpte av en här på fr för 70 spänn! fett värt
En hel här?
Hur kan en hel armé ha en gemensam FR-profil?
Och hur kan en här ha EN enda halsvärmare över? Man kan ju tänka sig att det kan komma till användning i en här, då en här består av ganska många människor. :rolleyes:
Tänk till nu. Baggy är ju rätt inne, och fatta hur galet stor en halsvärmare som en hel här använt måste vara?!

Halsvärmare
har en san har :
http://airhole.ca/airhole-masks/standards/flag/
med NZ flaggan (represent!) som jag kopte nere i ohakune bra tag sen..hur bra som helst,varm om halsen och undre ansiktet och snygg :) fordelen med lilla halet e ju att det inte blir helt blott pa insidan av andningen etc etc. riktigt skona men inte kollat vart man kan kopa har.
kopte den for runt 60 spann typ btw.

Tillbaka
Topp