Handskar

Lundvall

Ny medlem
Handskar
Tjaa!

Jag letar efter ett par sköna handskar, Förra sesongen hade jag ett par tumvantar. med innerhandske mm.. men iår vill jag ha en rätt tunn fingervante, men som är riktigt varm och vattenmotståndlig, Förstår ni vad jag menar? Jag vill inte ha ett par klumpiga vantar...

Kan ni komma med förslag? Ni får gärna skriva lite för och nackdelar också..

Tack på förhand

/Lundvall

Handskar
jag vet preeecis va du ska ha... level los angeles är vattentålig den har stimulator vid handleden å om man värmer den före äkningen så håller den sej varm hela dagen=) och den har sånna där fiffiga snören som man fäster runt handlenden så handskarna hänger kvar i snöret om du fattar va ja menar så level e de perfekta valet:D:D:D

Handskar
Jons kombi nävar färgar av sej! Det gjorde mina röda iaf och en polares svart också...Så dom suger dom är riktigt skön men kvaliten suger i blött väder...
Köpte Ett på Scott nävar nu, riktigt sköna och snygga!

Handskar
Kan inte säga annat än Hestra Henke Windstedt Pro Mod! En Rejäl handske som man ändå får en nära greppkänsla av! Köp dom, betydligt bättre än dom tidigare förslag du fått!

Handskar
Waster sa:
Kan inte säga annat än Hestra Henke Windstedt Pro Mod! En Rejäl handske som man ändå får en nära greppkänsla av! Köp dom, betydligt bättre än dom tidigare förslag du fått!
dom är sjukt bra förutom en sak. dom är hala som fan på skidorna, det är lätt att halka av med handen på en grab.

Handskar
Waster sa:
sant, galet sköna handskar!

Handskar
Lundvall sa:
Jag kom på att, hellst ska nog mitt handledsskydd få plats, men de är vell inga problem, bara ta en större storlek eller?
Problemet med för stora handskar är att man blir lätt frusen om fingrarna! Kylan tränger in lättare, varför vet jag ej, kanske nån som kan predika om det?

Handskar
Jag skulle först sagt jons kombi , men allas som jag känner har färgat av sig och haft sig, så jag säger Henkes hestra! sköna,varma och slistarka!!!!

Handskar
jag har kört nu i två veckor med ett par Hestra H Windstedt pro model, de är en fingervante som har funkat hur bra som helst, väl värde ett försök

/A

Handskar
Alla hestra hanskar e grymmmmmmt skööna och slitstarka så satsa på ett par hestra! =D=D bättre att lägga ut 600 kr på rejäla och slitstarka handskar än att för köpa nya billiga 200 kr hanskar varje månad för att de har gått sönder ! =)

Handskar
Vart kan jag köpa Hestra Handskar då? jag har kollat in på Henrik Windstedt Pro Mod eller Dominique Perret Pro Model , vilken av dessa är bäst? och, Får mina handledskydd plats? om inte, är de många som kör med handledsskydd, eller ska man skippa det? Är de dyra?

Tillbaka
Topp