Hänga med till Österrike i påsk?

ahle

Ny medlem
Hänga med till Österrike i påsk?
Vi har ett fåtal platser kvar på bussresa till Fulpmes i påsk (4/4 - 11/4).
Glaciär skidåkning på Stubaier Gletcher.
3850:- för resa, boende & frukost.

Maila för mer info!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp