Håtveit PK:s double cork?

burgars

Medlem
Satt just och kollade på årets film Reasons. Alla snackar så mycket om PK:s nya double corks. Andreas Håtveit drar ju double cork 1080 mute åt båda hållen!!! 53.52 in i filmen, filmat av brorsan Jon från paraglider.
Han håller kanske inte i graben lika länge som PK, men som sagt: åt båda hållen!

Edit: Rubrik

Senast ändrad:
Hur kommer sig att man hypar sig till en sån grad?
Ett trick gör man väl för att det är coolt? Vem bryr sig om alla dessa jämförelser egentligen?

Tacka fan för att sammy, tanner m.fl. börjar hitta ur på berget.
Eller nej föresten.
Sjukt om alla 14åringar skulle bege sig ut out of bounds. Det skulle motsvara skidåkningens finanskris.

Vet inte vad du menar riktigt.
Det jag ville säga var att man inte har hört nåt om att Håtveit drar det tricket också.
Trist att han skadade sig, annars hade PK haft det svårt i höstens tävlingar!

burgars sa:
Vet inte vad du menar riktigt.
Det jag ville säga var att man inte har hört nåt om att Håtveit drar det tricket också.
Trist att han skadade sig, annars hade PK haft det svårt i höstens tävlingar!
Du hade ju kunnat skriva detta i en annan redan existerande PK tråd med tanke på rubriken etc. Om du nu är stenkåt på håtveit hade du ju iallafall kunnat nämna hans namn i rubriken, eller?

Inte kvantitet utan kvalité på tricken som gäller. Pk´s Dub är sååå sjukt feta. Killen har ju sjuk stil. Håtveit kanske slår runt den åt båda hållen. Men fan inte alls lika snyggt tycker jag.

FAttar inte meningen med tråden?

Håtveit är sjukt underskattat tkr jag iallafall. När man verkligen studerar hans trick så drar han ju fetare saker och åt båda hållen samtidigt

Är bara så överraskad att man inte hört det i samband med att PK drar den också. Bara det förtjänar en egen tråd!
Ändrade rubriken också...

Senast ändrad:
jag tycker håtveit kör snyggare..

Edit: har tänkt på dedär länge,, ändligen nån mer som lägger märke till de :)

Senast redigerad av en moderator:
Vilket grymt vapen han har i slopestyletävlingarna med att dra den åt båda hållen. I den första dubcorken överroterar han lite, så det finns säkert utrymme för en 1260.

pk är king of style han kör cleanast och när han gör dubbel cork e den sjukt mycket snyggare än håtveits

Tillbaka
Topp