Head skidan 07/08 ute nu?

jeppenator

Aktiv medlem
Tjenare

va ner på intersport en sväng idag å hittade till min förvåning Jons egen designade Headskida med Hanna Graaf på där.. är den ute för försäljning redan? trodde den började säljas först nästa säsong..
1841.jpg

vad håller Head på med?

Senast ändrad:
fast de visade ju Graaf-skidan på den här mässan tillsammans med headskidan med sklettet.
Och den sistnämda fanns ju inte till försäljning på stadium i åre. ? besynnerligt.

whoo care's

k2 släpper sina skidor tidigt med

Senast ändrad:
Head sålde slut tidigt. Har fått hem några par Spawn som eferträder mojo 70, ( den med skelletet) samt några junior World cup racingskidor

meen ! hmm vissa äffarer kan ju göra ett förköp ;) då det är kanske genom den vägen ! //tobbe..
såg att stadium i åre hade den .

ja fattar fortfarande itne idén med att ha just dom 2 på sina skidor ?

Kommer inte alla nästa säsongs skidor nu ?
Är nere i st.anton och min kompis som jobbar på alber säger att dem borde dimpa in i veckan.

Dom släpptes i sammband med vm i åre och slopestars där. Vad jag vet var det i Åre man sålde dom först.
Antog att de var en "jippo" grej i sammband med VM och slopestars men så var tydligen inte fallet.

För dom som undrar så låg skidan där iaf på 6500:- då var det en marker 12.0 bindning med i köpet om jag inte minns helt fel.

Jon vill väl ha ett par snygga skidor och löser detta genom att ha snygga tjejer på. Som sagt snygga skidor säljer ;)

Om ni inte har prövat Jon olsson Pro model (Graaf skidorna) så kan jag medela att de är Super lätta. Jobbade med interski(leveratör av head) för 2v sedan, och det kom fram en lite jibber som, dels sa jens eller jonn olsson, bara satte pjäxan i bindningen å sa: "nä de är FÖR lätta"(han körde k2)

Visst är de lätta men inte för lätta. jag är ingen jibber själv men jag tror mycket på dem. om självaste herr olsson har jobbat i månader för att få fram en grymm skida så måste det nästan bli bra. Tror dock inte alla kommer gilla den.

kolla även in monster 78 skidorna. runt 16 i radie om jag inte mins fel.

Fluff1 sa:
Om ni inte har prövat Jon olsson Pro model (Graaf skidorna) så kan jag medela att de är Super lätta. Jobbade med interski(leveratör av head) för 2v sedan, och det kom fram en lite jibber som, dels sa jens eller jonn olsson, bara satte pjäxan i bindningen å sa: "nä de är FÖR lätta"(han körde k2)

Visst är de lätta men inte för lätta. jag är ingen jibber själv men jag tror mycket på dem. om självaste herr olsson har jobbat i månader för att få fram en grymm skida så måste det nästan bli bra. Tror dock inte alla kommer gilla den.

kolla även in monster 78 skidorna. runt 16 i radie om jag inte mins fel.
så lätta är de ju ändå inte kanske lätta jämfört med skidor i den prisklassen men inte jämfört med andra skidor inom ren park skida kategorin

Tillbaka
Topp