Head skidan 07/08 ute nu?

De kommer ut 07/08, Men finns väll vissa som kommer få tag i de innan, har hört att fyra stycken i sverige kör på de, men är absolut inte säker. Men snygga är de iaf ;) Men har aldrig testat de..

Kära Jeppenator. Trodde du pejlat läget redan men icket.
Head kommer alltid ut med sina nästa års modeller redan året före. I stora drag kan man säga att dom släpper sina skidor väldigt sent då dom alldrig släpper skidor precis till hösten/vintern som dom flesta andra skidbolag gör.

Varför? Ingen aning, troligtvis tjänar dom på det. Kidzen tror att dom hittat en skida som ingen annan har (förutom deras idol som dom såg under lovet i Åre) men egentligen har den kommit ut för alla, redan innan den egentligen ska släppas. Hm, svårt att förklara men jag är ju trots allt Roger!

Din Roger, bara för dig -här ikväll!

Senast ändrad:
Kan inte mer än att hålla med Roger ;) Men ja tvivlar på några "kidz" kommer köpa dessa.. Men de finns ju olika uppfattningar av "kidz" ;)
Jag är femton år.. Du kanske räknar de som "kid" men om du gör de så tror jag att de finns få som åker i klass till dessa skidorna(Graaf) som är "kidz" för mig. De är ju Pro Limited Edititon, då är de nog inte skapta för "kidz"

Tillbaka
Topp