Helt enkelt den bästa web-butiken!? (Snowboard)

buttnaked

Ny medlem
Ja, rubriken kanske är lite missvisande men jag behöver helt enkelt tips på en riktigt bra Snowboard webbutik!

Behöver igentligen inte så mycket kriterier bara följande:

1. Billig! Eftersom butiker i USA är väldigt billiga så är det därifrån jag vill beställa grejerna.

2.Stort utbud. Ja eftersom jag och tjejen ska beställa varsin uppsättning av bräda, bindningar, boots och jacka så är det väldigt viktigt med ett stort utbud av allt från storlekar till märken.

3. Bra frakt. Så gärna någon som har beställt från nån bra sida och vet att frakten går som den ska och även att dom kanske skickar paketet som gåva som man slipper tullen.

Pz!

Det finns massor. Om du söker här på forumet så finns det en hel USA tråd.

Dog funk funkar bra. Beställt 2x där ifrån.

Ang tull å moms så ta bara hela summan utan frakt och gånga med 1,3 så får du ca slutsumma.

Dogfunk har ett bra utbud, men är relativt dyrt. Du kan hitta sidor med bättre priser och bättre frakt.
Tull och moms är 37% av priset när det gäller kläder. Handlar alla mina kläder från USA och brukar leta efter mindre affärer som går med på att deklarera paketen som gåva eller till ett mindre värde, då slipper du tull och moms.

Tänk på att de flesta amerikanska sidor inte skickar några Burton produkter, eller något av Burtons mindre märkens produkter (Analog, Fourstar, Gravis, Forum mm) internationellt. Går att hitta mindre outlaw-webstores i detta fallet också.
Rekommenderar att köpa via företag på ebay

Tillbaka
Topp