"Helt" underställ dålig idé?

Fajjan

Ny medlem
Har alltid åkt i delat underställ (tröja och långkalsonger) men tänkte att jag kunde köpa ett helt underställ, typ overall. Vet att det finns hockeyunderställ som ser ut så å undrar om jag kan köpa det? Funkar dom fuktavvisande t ex, är dom någorlunda varma? Nån som vet? Kanske skulle se konstigt ut, men det är ju inte så många som ska se vad jag har under (hoppas jag iaf :P ). Aja, gör som jag vill hursomhelst, men som sagt undrar bara om dom skulle funka bra under eftersom det skulle vara skönt att inte bli så kall om ryggen iaf jackan glider upp osv..?

Lite rörig fråga kanske, men jag hoppas ni fattar! =)

har oxå varit inne på d.. ser gärna vad folk, ev. kanske gamla hockeykillar säger :)

Senast ändrad:
Jag kör med underställ! Understället värmer och tar bort fukt. Om du ska köpa nått så rekomderar jag märket Boxplay, det är svart och mjukt och det förblir mjukt jämfört med dom gråa som blir hårda och tråkiga efter några tvättar! Så köp inget sånt där grått det är bara slöseri med pengar, dessutom så tar det inte bort fukt.

Btw spelade hockey förut, därav vetandet...

Senast ändrad:
Kan väl verka som en trivial sak, men om man blir tvungen att göra vare sig lilla eller stora A, så är det ju enklare med ett delbart ställ.
Speciellt om nöden dyker upp när man är på toppen av berget....

/G

Gahnis sa:
Kan väl verka som en trivial sak, men om man blir tvungen att göra vare sig lilla eller stora A, så är det ju enklare med ett delbart ställ.

/G
...Det finns 2st dragkedjor på understället.. 1 går att dra upp som gylf för den nödige =)
eller så får man helt enkelt bara dra upp dragkedjan och ta av sig över delen och låta den hänga medans man uträttar sina behov..

Senast ändrad:
Gahnis sa:

/G
Jaaa, har väl inga större probs med det eftersom vi tjejer av naturen har lite svårt att kissa i det fria hursomhelst :P

OScratchO sa:
Jag kör med underställ! Understället värmer och tar bort fukt. Om du ska köpa nått så rekomderar jag märket Boxplay, det är svart och mjukt och det förblir mjukt jämfört med dom gråa som blir hårda och tråkiga efter några tvättar! Så köp inget sånt där grått det är bara slöseri med pengar, dessutom så tar det inte bort fukt.

Btw spelade hockey förut, därav vetandet...
Låter kanon, vart får man tag på det märket? Pris ungefär?

Naturligtvis är det så... men det innebär ju hur som helst lite mer "bök"..var sig man är tjej eller kille. Förstår poängen med ett helt ställ dock, men jag håller mig till delbart ett tag till tror jag..

Gahnis sa:
Naturligtvis är det så... men det innebär ju hur som helst lite mer "bök"..var sig man är tjej eller kille. Förstår poängen med ett helt ställ dock, men jag håller mig till delbart ett tag till tror jag..
Hehe... ja såklart, alla har vi väl haft bävernylon :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp