Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag och några polare funderar på att göra det.OwetZ sa:Åh jävlar ekdahl! Sån skulle man ha! Du har väll ett gäng hemma va?
Det skulle vara grymt!ekdahl sa:jag och några polare funderar på att göra det.OwetZ sa:Åh jävlar ekdahl! Sån skulle man ha! Du har väll ett gäng hemma va?
Go for itMartinss0n sa:jag har en luftkompressor som man kan koppla till vattenslangen så att det blandas, man kan ju begränsa mängden vatten, så att det kommer mycket luft och lite vatten, då blir det ungefär som dimma... ska prova om det funkar. borde göra det :/
där vi ska spruta har vi en sjö med uppdraget vatten sen kompressor finns.OwetZ sa:Det skulle vara grymt!ekdahl sa:jag och några polare funderar på att göra det.OwetZ sa:Åh jävlar ekdahl! Sån skulle man ha! Du har väll ett gäng hemma va?
"These systems require huge quantities of water and an expensive infrastructure of pipes, high capacity pumps, and compressors to make the snow that keeps the resorts in business."
Vilken tur att jag har en "T-raccer" hemma=)Hawk100 sa:Ett tips: Om Ni använder högtryckstvätt pröva att koppla på rengöringsmunstycket för altaner, plattor mm. Kärchers heter T-racer. Ger en otroligt finfördelad "dimma" jämfört med vanligt tvättmunstycke. Antar dock att man behöver placera det ganska högt eftersom dimman gör att det inte sprutar så långt.
Lycka till.
Dr H
finns de SnöPåBurk??crilleus sa:någon som vet hur mycket snöspray(på burk)man måste ha för att det ska bli åkbart?
Testat det, funkade inte, klättrade till och med upp på taket men ingen snö....... iof hade det funkat hade det nog tagit en stund att få tillräckligt för att åka på med en liten blomspruta men hade varit kul ändå.redrum sa:på den vanliga vattensprutan hemma brukar de finnas ett munstycke som man kan vrida på, testa och ta den med utspridda vattenstrålar
hehe testa kan du alltid men kan sätta en kula på att det inte funkar.Scotte sa:måste man lixom ha en högtryckstvätt maskin?:P eller kan man typ sätta på blommslangen?:D
och vad kosytar typ ett t-racer munstycke?