hemsidor, och hur bra man måste vara.

Ha du vilka kläder du vill. de e inte kläderna eller utrustningen som gör åkaren utan åkaren själv.

MMartin sa:
kimkimkim sa:
jeppenator sa:
man måste minst kunna sätta sw 900 mute tycker jag om man ska få åka i oakley.. annars är man Poser som försöker låtsas att man är bra.. och de är inge bra... tycker iallfall jag..
Jeppenator har en poäng där. Vill man ha ännu exclusivare kläder som är svåra att få tag på så höjs ribban ännu lite till, du bör minst kunna mejka någon av dom nya dubbelflipparna som har kommit senaste åren. Spinns över 1080 är också att räkna med om du ska få klä dig i vilka märken du vill.
så om man knappt kan hoppa måste man sy kläderna själv eller? ;D
Det va fan årets haha

Blir fan ledsen i ögat på stilpoliser som ska bestämma va folk ska ha på sig. Fel att man har det man trivs i. Vilken kundkrets hade Oakley innan man kunde åka switch då? ;)

still-millionaire sa:
DanneK sa:
jeppenator sa:
man måste minst kunna sätta sw 900 mute tycker jag om man ska få åka i oakley.. annars är man Poser som försöker låtsas att man är bra.. och de är inge bra... tycker iallfall jag..
Men vilka klädes märken får man ha om man inte sätter sw 900 mute då?
Man köper väl kläderna för att man tycker att dom är snygga? Inte vilket märke det är.
Själv tycker jag att man får ha vilket klädesmärke som helst även om man är bra eller dålig.
FGustav har spons av Oakley och sätter inte sw900 mute, bara sw360 ^^
Ryktas om att still-millionaire beställt ett Oakleyställ från alpint, han
vågar inte vända runt 90 när han ska upp på ett rail :)

man bör minst sätta safety på skidor eller indy på snowboard för att ha dom stora märkena.
Dom som tycker att jag är hård på regler har rätt men sånt är livet.

Ta på dej vad du vill ha!! men det är klart om du har dom finaste kläderna och den finaste utrustningen av alla och inte kan åka så......

Jag tycker man minst måste ramla på hälften av allt för att få åka med Warp. Jag vet att jag kan låta hård och kall men nåstans måste man ju sätta gränser. Ifall någon som håller sig på benen mer än 75% av det de gör håller de helt enkelt inte klass nog för Warp.

För att få ha Crazy Creek eller Icepeak blir det ännu tuffare så där ska man helst inte landa alls........

jag tkr inte de spaöar ngn roll hur bra man är, man kan ha vilka kläder som hälst endå.. fasst de ser lite kul ut i tryil å sälen t.ex när de kommer massa cooola ungar me värsting gangsterkläedr å sen gör en friskolantrea i de röda hoppen liksom.. de e lite übersådär..

Tillbaka
Topp