S
Screamager
Guest
hemsidor, och hur bra man måste vara.
Ha du vilka kläder du vill. de e inte kläderna eller utrustningen som gör åkaren utan åkaren själv.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det va fan årets hahaMMartin sa:så om man knappt kan hoppa måste man sy kläderna själv eller? ;Dkimkimkim sa:Jeppenator har en poäng där. Vill man ha ännu exclusivare kläder som är svåra att få tag på så höjs ribban ännu lite till, du bör minst kunna mejka någon av dom nya dubbelflipparna som har kommit senaste åren. Spinns över 1080 är också att räkna med om du ska få klä dig i vilka märken du vill.jeppenator sa:man måste minst kunna sätta sw 900 mute tycker jag om man ska få åka i oakley.. annars är man Poser som försöker låtsas att man är bra.. och de är inge bra... tycker iallfall jag..
Ryktas om att still-millionaire beställt ett Oakleyställ från alpint, hanstill-millionaire sa:FGustav har spons av Oakley och sätter inte sw900 mute, bara sw360 ^^DanneK sa:Men vilka klädes märken får man ha om man inte sätter sw 900 mute då?jeppenator sa:man måste minst kunna sätta sw 900 mute tycker jag om man ska få åka i oakley.. annars är man Poser som försöker låtsas att man är bra.. och de är inge bra... tycker iallfall jag..
Man köper väl kläderna för att man tycker att dom är snygga? Inte vilket märke det är.
Själv tycker jag att man får ha vilket klädesmärke som helst även om man är bra eller dålig.
Du kanske borde läsa trådinnehållet^^Smarterchild sa:Tankafett.com och sen guider har en bra guide för nybörjare till att göra hemsidor.