Hemsidor som skickar till sverige?

SimplyP

Ny medlem
Tjenare, jag undrar om det finns några hemsidor som skickar goggles och kläder från usa till Sverige? Jag googlade å hittade en sida från usa.. men den skickade bara till usa och kanada.

Peace

Senast ändrad:
Jag beställde nydligen boots och goggles från tacktics.com, jag hade varorna på under en vecka och då va det massa röda dagar i samband med nyårsafton och sånt så leveranstiden är helt godkänd, fick dock betala tull men tjänade strax över 1000 spänn på det jämnfört vad det skulle kostat i Sverige. Men nästa gång ska jag kontakta dom innan leverans och se om dom inte kan skicka paketet märkt som "GIFT".

Dom får dock inte skicka Nike SB, Arbor snowboards, Burton, Analog, RED, Anon, B by Burton eller Nixon utanför USA.

Frakten kostar väl asmycket om man beställer från ett annat land? Och jag har hört att det är billigare att köpa grejer i USA men när jag kollar på hemsidor från USA så är priset detsamma som i Sverige, skulle också gärna vilja ha tips ifall nån vet var man kan få billigare :)

Japp precis tactics.com, råka bli ett K för mycket. ;p
Du tjänar mer på att beställa mer, så ska du bara ha goggles är nog ebay.com bättre.

lindajn, vad surrar du om? Priset är definitivt inte detsamma som i Sverige, i många fall 1/3 billigare i USA. Och ja det kan bli dyr frakt om man bara beställer något litet men ju mer du beställer desto mer tjänar du på det.
Frakten för mina boots och goggles landade på runt 250-300 SEK om jag inte minns fel och som jag sa ovan så tjänade jag ändå runt 1000 spänn efter jag betalat tull och skatt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp