Hemskt!!

Pecka

Ny medlem
Hemskt!!
Hugaligen, vad man sitter och skakar.....abstinens.

Man kollar på snödjupet uppe i fjällen. 90cm i Tärnaby/Hemavan, ser UNDERBART ut. Tänndalen har 60cm, det bara står MITT namn på pudret.
Brädan bara står här och väntar på att bli utnyttjad och bara skrika på slutet av kvällen, "SNÄLLA jag vill inte spruta mer puder, jag vill inte hoppa på varenda litet gupp du ser".

Är det inte hemskt att sitta i södra Sverige och se hur mycket snö där är uppe i norr som bara väntar på en?

/Abstinens Pecka

Hemskt!!
jo. å ditt inlägg gjorde väl inte precis saken bättre. men veckan över jul i sälen är iallafall inbokad med släkten å sen blir e förhoppningsvis med polarna i åre över nyår. å sen får man väl bygga ett fetehopp på vallåsen å roa sig med tills man kan åka igen över påsk å så är det ju frågan om man inte ska dumpa lund å flytta till umeå eller luleå nästa läsår!

ack den som växt upp i whistler!

Hemskt!!
Ja det bättrade nog allt på abstinensen lite till hehe.

Nästa år tänkte jag att man skulle försöka hyra en stuga eller nåt under vintern. Någon som har nåt tips?

Har varit i Tahoe, Kalifornien den senaste tiden. så jag har inte testat att åka i de svenska fjällen. Jag har kollat på Tärnaby/Hemavan och Tänndalen (har åkt skidor där sen man var liten....så lite sentimentalt värde :) ). Här verkar vara en del som bara har bra saker att säga om Tärnaby, nån som har åkt i Tänndalen?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp