Henrik Harlaut - Level 1 Eye Trip, Bonus Part!

magnusericsson

2011-02-04 18:47

Kfransson skrev:
$$$$
Vad har dollar med denna filmen att göra?

Tyckte faktiskt att det var en av de sämre partsen jag har sett på ett tag.

hörru "Magnus" , du är en sån där cool kille va?

Viktor: Jag är den coolaste. Jag handlar med japanska yen och äter oxfilé till frukost. Kallar på mina "hoes" och ligger lite. Kör rundor och steker i min rolls-royce. Livet leker. För övrigt så förstår jag vad alla menar med dollartecknet men förstår inte varför man använder det i ett sånt här sammanhang. Sin sak att använda det om ens aktier precis har stigit men på en lite part från Henrik Harlaut (som för övrigt var den sämsta på länge) känns bara fel. Missförstå mig inte, Henke är skitduktig, men denna editen var riktigt urusel.

JoelBe sa:
Tyckte den här editen var helt sinnessjuk, riktigt bra åkning och härligt redigerad :)
WHOA NOW! du tyckte det var bra redigerat? herreguuuuuud..... hackigt och svängigt och jobbigt. nejfan, bra soundtrack, sopig redigering.

Edit: änn värre är det fan att det verkar som dom haft riktigt bra videoklipp att jobba med, men sabbat allt genom att hacka sönder. wtf? blir ju inget flyt

Senast ändrad:
Håller med kallebogren att 01:00 var sjuukt! Vad heter låten föresten????

Håller med kallebogren att 01:00 var sjuukt! Vad heter låten föresten???? $$$$

Av: magnusericsson | Igår 14:41 Citera

Viktor: Jag är den coolaste. Jag handlar med japanska yen och äter oxfilé till frukost. Kallar på mina "hoes" och ligger lite. Kör rundor och steker i min rolls-royce. Livet leker. För övrigt så förstår jag vad alla menar med dollartecknet men förstår inte varför man använder det i ett sånt här sammanhang. Sin sak att använda det om ens aktier precis har stigit men på en lite part från Henrik Harlaut (som för övrigt var den sämsta på länge) känns bara fel. Missförstå mig inte, Henke är skitduktig, men denna editen var riktigt urusel.

Smutt! Jag är själv en low-riding pimp, har dock endast två hoes.. Dom killarna som brukar köpa diggar dom, Eva och Hans två softa hoes med slapp röv.

Flerkz-AG sa:
jeppenator sa:
magnusericsson sa:
Vad har dollar med denna filmen att göra?
Den jag ju MONEY!! alltså värd pengar... Och det betyder i sin tur att kfransson tyckte att den var bra!

Och jag håller med, helt klart $$$$$, henke levererar!
Dollarn ligger på 6.45, så den är alltså inte värd så mycket...

££££££££
5 myror är fler än 4 elefanter ...

sowhat?

10 dollar är fortfarande mer än 1 pund !

Sen kallas ju inte HH för epundo , vilket iofs kunde passat rätt bra :O

levererar som vanligt! pusha på henrik!

gillade verkligen mik.d influerade/ecoute bien introt också!

props

Tillbaka
Topp