High Society FR

Theskoo

Medlem
High Society FR
Är sugen på ett par High Society FR till vintern, är dom värda att köpa? Får dom för 4000 inklusive ett par Rossignol-bindningar, helt nya!

High Society FR
inte alls värt att stödja de märket, sverige distrubutörerna vav helt värdelösa och lurar folk på pengar, iaf mig

High Society FR
jag tycker dom är sämst men köp dom ändå. fast jag menar, jag tycker dom är bra fast du ska nog ändå inte köpa dom alltså man vet ju aldrig

High Society FR
High Society kommer til å bli distrubiert i sverige også kommende sesong,men fra den norske importøren! www.vinterresepten.no

Vet Hs slet med bindings feste på Classic (Park skien) sist sesong,men dette er helt forandret denne sesongen! Kjørt 09 modellen siden mars og kan love at bindingene sitter som de skal nå! Selve skien har også blitt stivere en i fjor!!

Fr har fått litt mere Carbon striper i seg så den er litt annerledes en sist vinter,men ikke merkbart mye!

Så For de som tviler på H Sgi det en ny mulighet og dere blir overrasket!! :D

High Society FR
Jag körde på High Society FR i två säsonger på fyra olika par. 179 & 187 06/07 och 179 & 187 07/08. Hade aldrig några problem utan trivdes snarare sjukt bra med dom. Dom höll grymt bra och funkade till de mesta. Däremot så knäckte även jag testversionen av Classic som de flesta "teamåkarna" körde på. Var såvitt jag vet ett produktionsfel och alla ex. av den modellen strulade.

Senast ändrad:
High Society FR
Enig med deg Jet!
Kjørt FR 179 og 187 i hele vinter...Kjørt de hardt og de tåler allt!!!
Vært nærmere å knekke mine egene ben en å knekke skien og sålen tåler utrolig mye!!

Som jeg skrev Classic har de hatt problemer med,men den er på vei opp nå og er en ski som fungerer opptimalt nå og er fortsatt under utvikling!!

High Society FR
jeppe å aron va sponsrade av dom, jeppe knäckte 2 skidor å aron en.. så köp dom inte

High Society FR
Schompan sa:
jeppe å aron va sponsrade av dom, jeppe knäckte 2 skidor å aron en.. så köp dom inte
Hva med å lese hva som blir sagt?
Ja de hadde problemer med ene modellen sin...Noe som nå er fikset!!
Give it a try!! Og så vidt jeg vet så er ikke HS de eneste skiene her i verden som knekker!!! Har som jeg skrev lengre opp ikke knekt noen av mine FR par...rev av bindingen på ett par classic,men 09 classic er MYE bedre når det gjelder det! Ingen av de på det norske teamet har enda knekt noen 09 classic og vi har kjørt de siden i mars i år...

Tillbaka
Topp