Hjälm med hörlurar

Fredrik-S

Ny medlem
Hjälm med hörlurar
Hej

Jag vet att frågan har varit uppe tidigare, fast det var ett tag sedan. 2004 hittade jag en tråd ifrån, så jag vill ha lite uppdaterad information.

Hjälm med hörlurar är det jag är ute efter! En bra, snygg hjälm med bra ljud! Pris upp till 2500:-
Internetbutiker samt "fysiska" butiker vore sjysst om någon kunde länka till!

Senast ändrad:
Hjälm med hörlurar
giro bad lieutenant med tune ups , kan starkt rekomendera den .

+ snygg design.
+ bra ljud i lurarna , ( kan inte gemföras med koss hörlurar men men .. )
+ sitter bra på skallen , iallafall om du nu har pannband/mössa under.

/ chrisse

Hjälm med hörlurar
Det finns oftast tillbehör till hjälmen med hörlurar i.
Giro gör bra och snygga hjälmar, och det vet jag att det finns öronmuffar med hörlurar i.

Hjälm med hörlurar
En bra affär är alpingaraget, Stockholm. de brukar få in en del audiohjälmar. Giro gör för övrigt sjukt bra och sköna hjälmar med hörlurar.

Hjälm med hörlurar
Giro kommer med många schyssta färgsättningar på alla modeller inför vintern. De kommer även tune ups wireless till hjämarna, trådlöst alltså. Alpint och alpingaraget kanske tar in några modeller.

Hjälm med hörlurar
zolo freeride med mp3 system eller arnette freeride med mp3 systen dom ligger runt 700 med ljud , sen gira red och massa sånna men då blire dyrare;)

Hjälm med hörlurar
jag har en svart K2-hjälm men skärm och hörlurar. knapp på sidan så man kan pausa, hur skön som helst. skriv i min gb om du är intresserad att köpa den

Senast ändrad:
Hjälm med hörlurar
Leedom Hjälmarna är jävligt sjyssta, clean design med ovanliga färgen + skönpassform. dinns me soundtrack (även me bluetoth, wireless). besök Alpint i sthlm (Torsgatan 27) dem har alla leedom hjälmar innom kort.

Tillbaka
Topp