Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej tyvärr, men jag har läst om den i AOH (Allt om hobby) där dom hade satt den på: Ett modelflygplan, Ett Merklin tåd och på en RC båt. Videorna blev det inget fel på...addde97 sa:Vilken är billigare på teknikmagasinet då ? Tror jag ska beställa en sån där kamera för 399kr och om ni vill kan jag lägga ut En test video här på freerideingen som vet det riktiga namnet på den så man kan kolla på youtube hur videorna blir ?
![]()
Kjell och company har en liten kamera för 899 eller något sånt...addde97 sa:Nehe vad bra då men jag blir mer och mer tveksam över dom där kamerorna, är det ingen som kan rekomendera en Hjälmkamera under 1000 kr så skulle de va schyst![]()
Vill man helst handla i Sverige får du räkna med att slanta upp helt onödigt stora summor.addde97 sa:Gopro har jag också tittat på men den är ju fyr dyr :/ ebay är jag lite tveksam till för dom flesta annonser är ju i andra länder och jag vill hälst handla i Sverige![]()
Har köpt hundratals grejer på ebay och bara fasnat i tull 2 gånger och det var en skidjacka och en longboard! Summan jag fick betala var väldigt lite(kommer inte ihåg) men med tullen så vart det ändå biligare än att köpa i sverige! Så jag kan inget annat änn rekomendera det!addde97 sa:Ajdå men de kan ju Hamna i tull och grejer när dom skickar från utlandet eller ? :/