Hjälmkamera 399kr ?

A-sjosten

Medlem
Hjälmkamera 399kr ?
Tips på billig hjälmkamera? kan inte så mycket om kameror och jag ska inte filma så mycket bara nån gång i bland när man ska på skidresor och sånt

Senast ändrad:
Hjälmkamera 399kr ?
Jag är ytterst tveksam om kvaliten till den, Annars lär du märka det!

Senast ändrad:
Hjälmkamera 399kr ?
addde97 sa:
Vilken är billigare på teknikmagasinet då ? Tror jag ska beställa en sån där kamera för 399kr och om ni vill kan jag lägga ut En test video här på freeride :) ingen som vet det riktiga namnet på den så man kan kolla på youtube hur videorna blir ? :)
Nej tyvärr, men jag har läst om den i AOH (Allt om hobby) där dom hade satt den på: Ett modelflygplan, Ett Merklin tåd och på en RC båt. Videorna blev det inget fel på...

Hjälmkamera 399kr ?
addde97 sa:
Nehe vad bra då men jag blir mer och mer tveksam över dom där kamerorna, är det ingen som kan rekomendera en Hjälmkamera under 1000 kr så skulle de va schyst ;)
Kjell och company har en liten kamera för 899 eller något sånt...
Vattentät och slagtålig

Senast ändrad:
Hjälmkamera 399kr ?
Ska du ha en bra kamera är det bara och slanta, Man får vad man betalar för

Hjälmkamera 399kr ?
1499:- Lite mer än din budget men mycket kamera för pengarna...
Den fanns förr på Dustin för 995:- men såg nu att den utgått.

[Edit]
Oups, 3 svar inom 5 minuter på samma länk...

Senast ändrad:
Hjälmkamera 399kr ?
Kolla på ebay! Du får mer för pengarna där! Själv kör jag GoPro och är jävligt nöjd med det är ju en högre prisklass!

Hjälmkamera 399kr ?
addde97 sa:
Gopro har jag också tittat på men den är ju fyr dyr :/ ebay är jag lite tveksam till för dom flesta annonser är ju i andra länder och jag vill hälst handla i Sverige :)
Vill man helst handla i Sverige får du räkna med att slanta upp helt onödigt stora summor.

Hjälmkamera 399kr ?
Spara lite mer pengar och köp en "riktig" (typ Contour/GoPro) hjälmkamera när du känner att du har råd. Att lägga 1 000 kronor på Kjell & Companys kamera, som har en maxupplösning på 640x480 pixlar, känns som bortkastade pengar.

Hjälmkamera 399kr ?
addde97 sa:
Ajdå men de kan ju Hamna i tull och grejer när dom skickar från utlandet eller ? :/
Har köpt hundratals grejer på ebay och bara fasnat i tull 2 gånger och det var en skidjacka och en longboard! Summan jag fick betala var väldigt lite(kommer inte ihåg) men med tullen så vart det ändå biligare än att köpa i sverige! Så jag kan inget annat änn rekomendera det! ;) Det är garanterat billigare med gopro och countor på ebay också!

Hjälmkamera 399kr ?
Gopro hero 2 (även ettan) är ju en riktigt bra kamera i sig... inte bara för att man kan softa med den på huvudet.
Är riktigt nöjd med min iaf! :) (gopro hero 2)

Tillbaka
Topp