HJÄLP! Dynastar TroubleMaker / Rossignol Ghetto

Jag har ross fs 07. tror inte det är allt för stor skillnad och jag är as nöjd med dom, en kompis har tm och han är as nöjd, tror du blir nöjd hur som helst. men offpist är ingen en hitt, sen att mittmontering gör det 500 ggr sämmre i pisten e ju överdrift, jag är gammal portåkare, not so serious tho men still och jag kan carva bra nu med, lite svårare kanske, men du har ju skidan för att jibba med först och främst. och då är mittmonterat drömmen

förlåt om jag stjäl tråden en liten stund.. Vad äre för skillnad mellan troublemaker o nothin' but trouble? Nothin' but trouble e ju lite billigare.. vrf? Svara gärna i min gästbok om ni har svaret.. Tack på förhand

// MVH Mad offe purrre

Senast ändrad:
a_ahlnas sa:
Jag har ross fs 07. tror inte det är allt för stor skillnad och jag är as nöjd med dom, en kompis har tm och han är as nöjd, tror du blir nöjd hur som helst. men offpist är ingen en hitt, sen att mittmontering gör det 500 ggr sämmre i pisten e ju överdrift, jag är gammal portåkare, not so serious tho men still och jag kan carva bra nu med, lite svårare kanske, men du har ju skidan för att jibba med först och främst. och då är mittmonterat drömmen
Aaa okej kul att höra bra om skidorna i pisten och parken :)!

Trouble maker är grymt sköna. Men mina TM 06/07 sprack under bindningen. Limmet liksom släppte. Men nu är dom limmade så jag får se hur länge dom håller.

E de nagon som vet om det är en titanplatta po troublemaker 07/08an? har kollat runt lite i forumen och där har 06/07 en titan platta och darfor är det dumt att mittmontera enligt dem. är det samma sak pa 07/08?
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=40880 länk där jag fick informationen!
TACK :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp