Hjälp med inlines !

Hjälp med inlines !
köp mina :DD riktigt bra nybörjar/medelgod inline! Grå/vita i storlek 43.
Skriv ett Gb om du e inntresserad :D
Sen kan ja ju tillägga att inlines från stadium och intersport osv. inte brukar ha sån bra kvallité.

//adam

Hjälp med inlines !
Jag skulle råda dej till att köpa från grinhouse.de där finns alla sorter och till bra priser och billig frakt och snabb leverans

Hjälp med inlines !
k2 fatty är fett cleana:) asbra nybörjar skates
de är nog ganska jämnbra som junior usd men fatty är cleanre:D

kör fatty

//Superunknown

Hjälp med inlines !
www.grindhouse.de ! k2 fatty är inga höjdar skates.

Senast ändrad:
Hjälp med inlines !
jag säger som jeppenator, grymt sköna nybörjar skates. även jag började min, ack så misslyckade karriär med fatty på fötterna :D

Hjälp med inlines !
då kan du ha två hjul, och där de två sista i mitten ska sitta kan du ha såna där mindre hjul, vet inte riktigt vad man kallar dem kanske någon här som vet? Edit: som på bilden ---->
USD_abdiel_colberg_throne.jpg

Senast ändrad:
Hjälp med inlines !
jeppenator sa:
jag började min misslyckade inlines karriär på ett par K2 Fatty pro.. grymt sköna nybörjar sk8ts... kör på dom! :)
Av: antonsomfan | 2008-05-01 14:15 Citera

jag säger som jeppenator, grymt sköna nybörjar skates. även jag började min, ack så misslyckade karriär med fatty på fötterna :D

och båda ni har misslyckats med eran karriär ;).. låter juh knäppt om han ska köpa såna då haha..

Hjälp med inlines !
men det är ju junior inlines så han kanske inte kan ha adult eller större än typ 38 inlines. hjulen i mitten kallas "antirocker wheels". dom är till för bättre rail och framför allt om du t.ex. åker över railet i en qp så blir det inte stop.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp